Ik ben samen met Mithrandir bezig met het ontwikkelen van een Framework in PHP. Dit gaat allemaal erg goed en ik ben bezig om er een forum in te maken.
Alleen stuit ik op een zeer vaag probleem. Ik krijg soms ineens random layout fuckups en dat steeds op dezelfde plaats.
Ik heb het gisteren in #devschuur al gevraagd en daar kwam Cheatah met het idee om een andere charset op te geven. Dus ik:
toevoegen.
Het leek erop dat de problemen weg waren, maar vandaag kreeg ik ze ineens weer terug.
Een aantal screenshots:

Deze specifieke fuckup komt alleen in IE6 voor.
Als ik in de source kijk wordt </td> ineens vervangen door </t €S en dit komt op steeds dezelfde plaats voor.

Deze komt voor zover ik weet ook alleen in IE6 voor.
Als ik in de source kijk wordt Test</a> vervangen door Tes €S> en dit komt ook steeds op dezelfde plaats voor.

Deze komt alleen voor in FireBird.
De source is dan alleen maar
Ook krijg ik af en toe een compleet witte pagina.
Mithrandir heeft er ook naar gekeken maar die krijgt alleen de titel boven in z'n browser te zien en krijgt een of andere redirect uit het niets.
Ik heb echt geen flauw idee wat het probleem hier zou kunnen zijn, misschien dat jullie er meer over weten
Alleen stuit ik op een zeer vaag probleem. Ik krijg soms ineens random layout fuckups en dat steeds op dezelfde plaats.
Ik heb het gisteren in #devschuur al gevraagd en daar kwam Cheatah met het idee om een andere charset op te geven. Dus ik:
PHP:
1
| header ("Content-type: text/html; charset=utf-8"); |
toevoegen.
Het leek erop dat de problemen weg waren, maar vandaag kreeg ik ze ineens weer terug.
Een aantal screenshots:
Deze specifieke fuckup komt alleen in IE6 voor.
Als ik in de source kijk wordt </td> ineens vervangen door </t €S en dit komt op steeds dezelfde plaats voor.
Deze komt voor zover ik weet ook alleen in IE6 voor.
Als ik in de source kijk wordt Test</a> vervangen door Tes €S> en dit komt ook steeds op dezelfde plaats voor.
Deze komt alleen voor in FireBird.
De source is dan alleen maar
code:
1
| <html><body></body></html> |
Ook krijg ik af en toe een compleet witte pagina.
Mithrandir heeft er ook naar gekeken maar die krijgt alleen de titel boven in z'n browser te zien en krijgt een of andere redirect uit het niets.
Ik heb echt geen flauw idee wat het probleem hier zou kunnen zijn, misschien dat jullie er meer over weten
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.