Toon posts:

[ADSL] voor minder dan 1 jaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle aanbiedingen en bedragen ten spijt ben ik geen enkele aanbieder tegengekomen die ADSL aanbiedt voor minder dan 1 jaar. Ik wil in mijn net-nieuwe kamer ADSL voor exact vier maanden, omdat ik daarna naar het buitenland verhuis. Weet iemand of er aanbieders bestaan die nieuwe klanten accepteren voor een termijn korter dan 1 jaar? Ik heb al telefoonlijn et all, ik heb puur en alleen een ADSL provider nodig.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:47
Voor zover ik weet zijn er geen providers die dat aanbieden hier in NL.

De enige die dat aan zou kunnen bieden is kpn zelf, maar volgens mij doen zij dat ook niet.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Je kunt sowieso je abonnement afkopen :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
De reden dat je minimaal een jaar vast zit aan een abonnment is meestal omdat je gratis (of voor een schappelijke prijs) het modem er bij krijgt, welke jouw eigendom wordt.

Ik weet dat er uitzonderingen gemaakt worden als je verhuisd naar een gebied waar KPN niet leverd, dus mocht je na vier maanden van Amsterdam naar Knetjegat verhuizen met 18 huizen, dan ben je niet verplicht om je abonnement voort te zetten omdat de KPN daar geen ADSL leverd. Het zou goed kunnen dat zoiets ook geldt als je naar het buitenland verhuisd.

Hetzelfe geldt ook voor kabelmodems trouwens, ik weet dat zowel Chello, Casema als Kabelfoon je niet laten betalen als je verhuisd naar een plaats waar zij niet leveren.

Alleen denk ik dat je dat van te voren niet kunt regelen..... volgens mij geldt zo'n regel alleen als je al een abonement hebt, en naderhand ineens zomaar moet verhuizen!

Volgens mij kun je bij ZAKELIJKE aansluitingen wel vaak tijdelijke contracten afsluiten, maar ja.... dan betaal je wel voor zakelijk natuurlijk.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik