[xbox] voicechat over netwerk doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:35
ik heb vandaag 2 losse headsetjes gekocht voor de xbox, zonder livepakket. nu wil ik samen met m'n broer via het netwerk ghost recon co-op spelen en dan via de headsetjes communiceren. je begrijpt het al, het werkt niet.
Ghost recon is een spel waarbij voicechat zou moeten werken, dus daar ligt het niet aan. ook het lampje brandt op de controller dus de headset is niets mis mee.

vergeet ik een instelling ? ben alle menu's al langs geweest maar kan niets vinden.

voor de duidelijkheid : de xboxen zijn via een LAN met elkaar verbonden, en er zitten 2 hubs tussen. ik kan wel gamen, maar voice werkt niet. beide xboxen zijn omgebouwd en hebben géén live erop.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:35
niemand ? :'(

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 07:27

Wom

Volgens mij heb je zonder Live ook geen ondersteuning voor je headsets, dat wordt volgens mij namelijk geregeld via de Live servers. Lampje geeft ook alleen maar aan dat er stroom op zit.

Maar als ik goed begrijp zijn het wel originele headsets van Microsoft ? Niet dat het verder dan nog uitmaakt, maar je zult ten alle tijden iig het koppelstukje tussen connector en controller moeten hebben.

Maar zonder Live geen spraak volgens mij.