Opstartprobleem met Word

Pagina: 1
Acties:

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb sinds vandaag een probleem met Word (2000), namelijk dat hij niet meer wil opstarten.
Het gaat als volgt, ik start Word op (maakt niet uit hoe ik t doe hij loopt vast), daarna zie ik het kleine beginschermpje maar hij is nog aan t laden, daarna stopt de comp met laden en blijft hij vaststaan op dat beginschermpje.
Vervolgens probeer ik met ctrl-alt-del af te sluiten waarna hij zegt dat er zeer weinig bronnen beschikbaar zijn en dat winword niet meer reageert.

Maar dit lijkt me sterk aangezien mn computer net opnieuw is aangezet, ook nog eerst afgesloten dan weer opnieuw opgestart maar t wil niet helpen.

Iemand enig idee?
En liever niet aankomen met opnieuw installeren, het geval wil dat alles wat op de comp staat in 1 groot pakket kwam zonder apparte micr. office installatie cd's

OS= Windows Me (ook geen discussie over, neem wind xp enz.)
Versie= microsoft word 2000

alvast bedankt

Verwijderd

Pendaco schreef op 28 October 2003 @ 17:10:
Hallo mensen,

Ik heb sinds vandaag een probleem met Word (2000), namelijk dat hij niet meer wil opstarten.
Het gaat als volgt, ik start Word op (maakt niet uit hoe ik t doe hij loopt vast), daarna zie ik het kleine beginschermpje maar hij is nog aan t laden, daarna stopt de comp met laden en blijft hij vaststaan op dat beginschermpje.
Vervolgens probeer ik met ctrl-alt-del af te sluiten waarna hij zegt dat er zeer weinig bronnen beschikbaar zijn en dat winword niet meer reageert.

Maar dit lijkt me sterk aangezien mn computer net opnieuw is aangezet, ook nog eerst afgesloten dan weer opnieuw opgestart maar t wil niet helpen.

Iemand enig idee?
En liever niet aankomen met opnieuw installeren, het geval wil dat alles wat op de comp staat in 1 groot pakket kwam zonder apparte micr. office installatie cd's

OS= Windows Me (ook geen discussie over, neem wind xp enz.)
Versie= microsoft word 2000

alvast bedankt
Ja, dat is het risico van een Pc. Ik kom namelijk wel aan om even opnieuw Office te installeren. Dat helpt vaak bij office.

Of ff de cd erin van Office en ff de boel herstellen. :Y)

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
ja maar t is toch raar dat na zo'n lange tijd goed te draaien hij er nu in keer mee stopt.
Ik heb voor de rest geen rare dingen uitgevoert, of vage programma's geinstalleerd en ook niet in mn register lopen klooien. :)

Altijd frustrerend als iets niet werkt

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Het lijkt me toch dat de programma's afzonderlijk te installeren zijn?! En kijk even bij 'add/remove' in het configuratiescherm. In die lijst staat dan 'MS office' of iets dergelijks. Dan kan je vaak kiezen tussen repair en remove. Misschien is repair een optie. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

een vraagje:

Misschien is je "normal.dot"-bestand beschadigd. Ik geloof namelijk dat Word die bij het opstarten soms automatisch laadt.

Het je misschien op een andere pc met zelfde Office-versie een normal.dot die je even kan kopiëren?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Neobahamuth schreef op 28 oktober 2003 @ 17:24:
een vraagje:

Misschien is je "normal.dot"-bestand beschadigd. Ik geloof namelijk dat Word die bij het opstarten soms automatisch laadt.

Het je misschien op een andere pc met zelfde Office-versie een normal.dot die je even kan kopiëren?
ja als t goed is heb ik die wel, dat ga ik dan even proberen, bedankt voor de tip _/-\o_

En ik heb al een repair geprobeert, en het probleem daarvan is, is dat je daarvoor de office cd nodig hebt, en die hebben die gasten er niet bij gedaan omdat alle programma's zijn geintergreert op 2 cd's })

[ Voor 21% gewijzigd door Pendaco op 28-10-2003 17:29 ]

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Neobahamuth u zeit mij heel dankbaar, het probleem lag inderdaad bij de normal.dot. K heb heb van een andere computer af gehaald dr op gezet en hij startte weer op als een zonnetje _/-\o_ tenx alot :>

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Pendaco schreef op 28 oktober 2003 @ 17:38:
Neobahamuth u zeit mij heel dankbaar, het probleem lag inderdaad bij de normal.dot. K heb heb van een andere computer af gehaald dr op gezet en hij startte weer op als een zonnetje _/-\o_ tenx alot :>
Da's heel graag gedaan! :P

(Ik hoop dat het blijft werken!)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Voor de volledigheid: je had Normal.dot ook gewoon kunnen wissen, aangezien deze automatisch aangemaakt wordt.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Pagina: 1