Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Wat is het verschil tussen een query en een insert/update als je in de 'manipulatie taal' ook nieuwe structuren kan construeren? XQuery kan dit dus eigenlijk wel degelijk. XSLT is natuurlijk ook een mogelijke oplossing.
Ik begrijp natuurlijk wel waar je op doelt. Er bestaan wel allerlei ideeen en initiatieven in die richting, maar ik zou er zo geeneen weten die je als een standaard zou kunnen gaan zien. Ik vermoed dat zulke talen niet veel kans hebben naast XQuery en XSLT.
Eigenlijk zou ik nog even reklame moeten maken voor Stratego, maar dat doe ik niet
.
Ik begrijp natuurlijk wel waar je op doelt. Er bestaan wel allerlei ideeen en initiatieven in die richting, maar ik zou er zo geeneen weten die je als een standaard zou kunnen gaan zien. Ik vermoed dat zulke talen niet veel kans hebben naast XQuery en XSLT.
Eigenlijk zou ik nog even reklame moeten maken voor Stratego, maar dat doe ik niet
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Ok i stand corrected. XQuery kan het, maar het is een complete taal en... ik moet er nog wat meer over lezen.mbravenboer schreef op 28 October 2003 @ 17:19:
XQuery kan dit dus eigenlijk wel degelijk.
Ik zal ook even niet naar stratego kijken
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.