Toon posts:

[IE] Plaatjes worden niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP Professional met Internet Explorer 6, voorzien van de nieuwste updates.

Sommige sites worden door IE slecht weergegeven: alleen de tekst komt door, en de meeste plaatjes worden na even wachten kruisjes. Ik heb dit probleem bij diverse sites ondervonden (hotmail.com, grc.com, cybercool.tk)

- Aan de kabelverbinding ligt het niet (een andere computer op die verbinding geeft alles goed weer)

- IE is precies dezelfde als op een andere computer waarbij alles goed is

- Bij gebruik van een andere browser (Mozilla) worden de pagina's wel goed weergegeven

- Alle instellingen van IE zijn standaard, zoals op de computers waarbij wel alles goed is.

Waar kan het nog aan liggen?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Via de GoT-search gevonden: [IE 6] Plaatjes worden niet geladen. Probeer de tips in dat topic even. :)

GoT-search op 'XP IE 6 plaatjes'

[ Voor 51% gewijzigd door _the_crow_ op 28-10-2003 17:17 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Ik heb alleen helaas in dat topic geen oplossing kunnen vinden voor mijn probleem...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen in Software Algemeen thuis, daarom verplaats ik hem eventjes.
Verder pas ik je titel even aan (was Internet Explorer problemen) :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Er staat wat in de SA FAQ over, namelijk IE vertoont geen plaatjes, enkel rode kruisjes?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je toevallig Norton Antivirus geinstalleerd? Versie 2003 heeft namelijk een ad-blocker. Misschien ligt het hieraan?

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Die FAQ biedt geen oplossing.

Ik heb inderdaad NAV2003, maar op andere computers staat 'ie ook en is er geen enkel probleem. Ook bij uitschakelen van NAV is het probleem nog steeds aanwezig.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 18:29:
Die FAQ biedt geen oplossing.

Ik heb inderdaad NAV2003, maar op andere computers staat 'ie ook en is er geen enkel probleem. Ook bij uitschakelen van NAV is het probleem nog steeds aanwezig.
Deinstalleer NAV2003 eens helemaal, dan verdwijnt hij namelijk ook uit de IE zelf. Het hoeft niet altijd een probleem te zijn, maar heb het wel vaker gehoord dat NAV2003 problemen geeft met plaatjes bij sommige mensen.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
NAV is er af, maar het probleem doet zich nog steeds voor...

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 18:42:
NAV is er af, maar het probleem doet zich nog steeds voor...
Dan zou ik je aanraden om eens de Internet Explorer helemaal opnieuw te installeren en kijken of dat helpt.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar hoe kun je IE helemaal verwijderen? Het zit toch als het ware ingebakken in XP?

Verwijderd

Je kan de install en updates van IE via software in control panel verwijderen, dan krijg je zegmaar de 'oude' versie terug..

Maar een herinstallatie door puur de iesetup.exe van IE6 te downloaden is vaak ook al genoeg om alle settings terug te halen.. IMHO :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar hoe kun je IE helemaal verwijderen? Het zit toch als het ware ingebakken in XP? Of is er een tooltje o.i.d. voor?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga 't eens proberen.

Verwijderd

May the force be with you :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 17:50:
Ik heb alleen helaas in dat topic geen oplossing kunnen vinden voor mijn probleem...
Dus je hebt gekeken in het register of de twee in dat topic genoemde registersleutels bij jou in je register staan? Bij mij heeft dit nl al een paar keer dit probleem opgelost.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 21:20 . Reden: typo ]

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Uit ervaring weet ik dat internet explorer zich bijzonder vaag gaat gedragen bij een volle cache. Probeer je temporary internet files ns leeg te gooien, dat doet bij mij altijd wonderen.

Verwijderd

Topicstarter
Alle updates er af gooien -> geen resultaat
Registersleutels verwijderen -> geen resultaat
Cache leegmaken -> geen resultaat

Werkt dus allemaal niet...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Niets helpt; ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad (zie [rml][ ie6] geen plaatjes[/rml]; daar staan nog meer links naar andere draadjes) en dat is spontaan opgelost; oorzaak is niet te achterhalen.

offtopic:
Als je op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif klikt, kan je je bericht wijzigen.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 28-10-2003 22:59 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Misschien de oplossing:

- CD van Windows XP Professional starten
- Windows Opnieuw installeren
- Kiezen voor Updaten
- Half uur wachten
- Enkele drivers opnieuw instellen

Het Service Pack is er nu weer af, ook het Service Pack voor IE en alle updates
en ziehier... Ik ben (momenteel) van mijn probleem af! Hij opent gewoon weer alle afbeeldingen. Hopelijk blijft het nu goed werken...

Verwijderd

Topicstarter
M'n problemen zijn opgelost:

FORMAT C!

Ik ben alleen nog op zoek naar Paint Shop Pro Nederlands, versie 7.
Dus géén nieuwe versie 8, maar versie 7.

Wie kan me aan een Nederlandse versie van PSP7 helpen?
Pagina: 1