Hallo, ik las even de faq en toen las ik dit:
Daarbij doen de bovenstaande programma's niet echt wat ik wil, deze programma's laten mijn pc besturen door mijn PDA, maar ik wil hem alleen als info-LCD gebruiken. (kan ik hem in me front bouwen
)
Iemand idee welk programma ik nodig heb en hoe ik te werk ga? Verbinding tussen me PC en pda gaat dmv de cradle in de serial port.
Nou, toevallig vond ik nog een oude PDA, maar het wil niet helemaal lukken, aangezien er PALMOS 2.0.5 opstaat.Een Palm zelf heeft een 10polige serieële aansluiting die te gebruiken is om te communiceren met de PC. Voorbeelden van bruikbare software:
- PalmOrb (met PalmOS 3.3 en hoger)
- PalmVNC
- Pebbles PDA Project
- PalmAmp (WinAmp plugin)
- mp3remote 1.0 .
Voor deze software hoef je dus niet je Palm te demonteren (NB: bij een Palm is de DragonBall CPU tevens LCD controller, je moet dus wel een werkende Palm hebben!).
Daarbij doen de bovenstaande programma's niet echt wat ik wil, deze programma's laten mijn pc besturen door mijn PDA, maar ik wil hem alleen als info-LCD gebruiken. (kan ik hem in me front bouwen
Iemand idee welk programma ik nodig heb en hoe ik te werk ga? Verbinding tussen me PC en pda gaat dmv de cradle in de serial port.