Toon posts:

1300a fikt niet af

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 1300a en het volgende probleem doet zich voor...
ik gebruik dvdshrink 3beta om een backup te maken voor mijn dvd... dat gaat prima en vervolgens heb ik dus een backup op mijn harde schijf.... dan brand ik met nero de dvd of met dvddecrypter en die zecht ook dat alles prima is verlopen en dat het dus completet is... maar nu speel ik mijn backup af en dan mist ineeens de laatste 15 minuten ... hoe kan dat nou zijn er ook mensen die dit hebben geervaard? ik heb firmware 1.8 autoreset...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

speel de dvd eens af voordat je hem brand.
mis je dan ook de 15 minuten?
ja, dan weet je dat je wat verkeerds doet met dvdshrink.
nee, dan weet je dat nero wat raars doet.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
Als je de dvd vanaf HD speelt, mis je dan ook 15 min ????

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:57
Misschien zijn je rips iets te groot? Dit kun je zelf instellen in dvdshrink.

Bij mij staat ie op 4.488 MB (volgens het vergrijsde vakje ernaast)
(versie 2.3 werkt bij mij trouwens prima. Probeer die anders eerst eens)

[ Voor 52% gewijzigd door Master__R op 28-10-2003 16:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bijv hier the italien job die ik dan dus in usa heb gekocht... maar die heb ik voor moeite besparing maar gedownload als img bestand...... maar die is naar mijn weten gewoon goed.... ik ga het nu toch even voor de zekerheid nakijken
nee die van the italien job is gewoon goed en gefikt met dvddecryptor....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 16:53 ]

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Heb je toevallig FAT32 op de partitie waar je de bestanden dumpt ?
Fat32 gaat niet verder dan 4Gb bestanden. Dan stopt het.

Als je de boel om zet naar NTFS dan werkt het wel. Al eens hetzelfde gehad met
audio deel van DVD rip. Mistte ik ineens het geluid in de laatste minuten van de film.

CU, RonK

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:50
RonK schreef op 24 december 2003 @ 11:46:
Heb je toevallig FAT32 op de partitie waar je de bestanden dumpt ?
Fat32 gaat niet verder dan 4Gb bestanden. Dan stopt het.

Als je de boel om zet naar NTFS dan werkt het wel. Al eens hetzelfde gehad met
audio deel van DVD rip. Mistte ik ineens het geluid in de laatste minuten van de film.
Ten eerste waarom kick je het topic na zo'n lange tijd.
Ten 2e dvdschrink maakt bestanden van 1GB (dvd norm) en dus geen images.

Voor de TS als die er nog wat aan heeft. Ik ken zelf het probleem dat de ene brander het beter doet dan de andere mbt het gebruikte schijfje.
Zelf had ik no-name die op een pioneer brander de laatste 10 a 15 minuten brak ging doen terwijl hetzelfde gebrand met me 1300A (ook zelfde schijfje) geen problemen gaf

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

-offtipic-

Ik heb gister ook de NEC 1300A gekocht, nu had ik dus een vraagje over welke programma's heb best te gebruiken voor het kopieren van DvD's. Ik hoorde dat deze programma's goed te gebruiken zijn voor het kopieren van de DvD's :

Clone DvD en DvD shrink

Ook had ik een vraagje.. Klopt het dat sommige DvD's op DVD 5 zijn gebasseerd en sommige DvD's op DvD 9 (DvD 5: 4.48 GB, DvD 9: 7.95) Ik ga vandaag mijn DvD brander testen en de firmware updaten. Kan ik hierbij gewoon een DvD van de videotheek gebruiken en dan in combinatie met Clone DvD en DvD Shrink?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 12:39:
-offtipic-

Ik heb gister ook de NEC 1300A gekocht, nu had ik dus een vraagje over welke programma's heb best te gebruiken voor het kopieren van DvD's. Ik hoorde dat deze programma's goed te gebruiken zijn voor het kopieren van de DvD's :

Clone DvD en DvD shrink

Ook had ik een vraagje.. Klopt het dat sommige DvD's op DVD 5 zijn gebasseerd en sommige DvD's op DvD 9 (DvD 5: 4.48 GB, DvD 9: 7.95) Ik ga vandaag mijn DvD brander testen en de firmware updaten. Kan ik hierbij gewoon een DvD van de videotheek gebruiken en dan in combinatie met Clone DvD en DvD Shrink?
Met dvdschrink kun je een DVD-9 verbouwen naar een DVD-5 (welke je met je brander kunt branden)
Ik gebruik zelf nero om te files te branden maar andere programma's zullen dat wel net zo goed doen omdat het simpel wel een kwestie is van 0 en 1 wegschrijven op een dvd :Y)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

klaasbram schreef op 24 december 2003 @ 12:42:
[...]

Met dvdschrink kun je een DVD-9 verbouwen naar een DVD-5 (welke je met je brander kunt branden)
Ik gebruik zelf nero om te files te branden maar andere programma's zullen dat wel net zo goed doen omdat het simpel wel een kwestie is van 0 en 1 wegschrijven op een dvd :Y)
Oke, ik ga zometeen even een DvD huren }) Ook zojuist even DvD Shrink geinstalled, maar zometeen kan ik als het goed is dus gewoon de DvD inwerpen, Open Disk met DvD Shrink, Back-uppen, branden met Nero en klaar..

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, ok, dank u, tot zover.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.