Heeft het dan zin om naar hun provider te gaan en een abuse melding te maken. Ik heb dit al een aantal keren geprobeerd maar de providers reageren maar niet wat ik een slechte zaak vind.
Voor zover ik weet wordt er over het algemeen wel wat aan gedaan alleen wordt dat niet teruggekoppeld naar de melder toe. In principe mag je wel een mailtje verwachten waarin staat dat je klacht verwerkt wordt.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 16:49:
Hmm wel goed dan welke provider?
edit:
Dunadain, wat heeft dit met Frontpage Algemeen te maken eigenlijk
Dunadain, wat heeft dit met Frontpage Algemeen te maken eigenlijk
[ Voor 11% gewijzigd door SmartDoDo op 28-10-2003 16:54 ]
Verwijderd
@home, gewoon mailtje sturen naar abuse@home.nl (als @home je probleem is dan)Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 16:49:
Hmm wel goed dan welke provider?
Mod dit heeft er niet veel mee te maken maar ik kan nog niet in de huiskamer dus moest ik het hier maar posten.
Stuffus Generalis zou de geschikte plek zijn. Maar die zie je pas als je 50 techposts hebt.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Jep, dat heeft zeker zin. Stuur een mailtje met alle benodigde gegevens naar abuse@provider.tld en daar wordt het dan verder wel opgepakt. Wat dit topic hier verder doet weet ik ook niet, en elders zie ikzelf ook niet veel overlevingskansen dus gaat er een slotje opVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 16:42:
Heeft het dan zin om naar hun provider te gaan en een abuse melding te maken. Ik heb dit al een aantal keren geprobeerd maar de providers reageren maar niet wat ik een slechte zaak vind.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()