Graag verwijs ik je hiernaar AV FAQ; Veelgestelde vragen
Maar je kan toch zien aan de uitgangen die de versterker heeft of het een stereo versterker is. De rest van je vragen staan in de bovenstaande faq's
Maar je kan toch zien aan de uitgangen die de versterker heeft of het een stereo versterker is. De rest van je vragen staan in de bovenstaande faq's
Verwijderd
dat maakt niks uit, zolang je maar 2x 4ohm of 2x 8ohm speakers aanhangt. en niet de volume volledig opendraait.
uhm de uitgangen zijn redelijk vaag eigenlijkStarTAC schreef op 28 October 2003 @ 16:40:
Graag verwijs ik je hiernaar AV FAQ; Veelgestelde vragen
je moet er draden aanschroeven en doorlinken met andere dingen en weet ik wat, niet iets waar je even een plug in ramt of een draad in klemt...
dus het maakt neit uit wat voor speakers ik hiervoor regel als de hoeveelheid ohm maar klopt? lijkt me apart maar ok...
Verwijderd
vreemd apparaat iig, maar die specs geeft aan dat die 2x4 ohm of 2x8ohm ondersteunt
dus gewoon speakers regelen rond zijn vermogen.
ik heb zelf een 2x120watt pioneer versterker al 25 jaar oud, en daar zitten speakers op gewoon 2x8ohm en 60 watt. tuurlijk werkt dat goed. zolang je de volumeknop nooit volledig opendraaid, maar ja wie doet dat nou.
dus gewoon speakers regelen rond zijn vermogen.
ik heb zelf een 2x120watt pioneer versterker al 25 jaar oud, en daar zitten speakers op gewoon 2x8ohm en 60 watt. tuurlijk werkt dat goed. zolang je de volumeknop nooit volledig opendraaid, maar ja wie doet dat nou.
ik reageer hier nogmaals op omdat ik nu misschien boxen kan kopen voor deze versterker en ik nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag. ik zie dat hij 2 keer 4 ohm ondersteunt, maar gaat het dan over 2 boxen parallel en dan dus mono of over 2 boxen en dan dus stereo? ik kan dat nergens uit de specs halen en het is me met een test setup ook niet gelukt om er iets in stereo op aan te sluiten dus als iemand me kan helpen graag!
Pagina: 1