Ik verveelde me vandaag , en heb vandaag men ex-surround speakers verkocht , die ik als pcspeakers gebruikte.
Ik vind het absoluut niet erg om een koptelefoon te gebruiken ( zeker niet als het een goede is ) ... maar als er volk is , is het altijd leuk om ff toch de speakers op kunnen zetten.
Nu had ik nog het een en het ander liggen van een brakke 2.1 us blaster setje.. en de kast van een 486.
Wat heb ik ermee gedaan ? Samengebracht natuurlijk !!
Resultaat :

Overzicht fototje

De controls ( volume , aan uit , 3d sound )

Binnenin.. je ziet het niet zo goed op de foto maar er zitten wel degelijk 2 speakertjes in , als je goed ziet , zie je het kleine versterkertje zitten.

De 'sub'
Ik wou iets origineel , ben er wel in gelukt denk ik 
Ben er wel tevreden van , klinkt voor geen meter als je het wat luider zet , maar als achtergrondgeluid is het best leuk... + de sub vind ik er best leuk uitzien
Heb me toch weer een dik uurtje niet verveeld
Ik vind het absoluut niet erg om een koptelefoon te gebruiken ( zeker niet als het een goede is ) ... maar als er volk is , is het altijd leuk om ff toch de speakers op kunnen zetten.
Nu had ik nog het een en het ander liggen van een brakke 2.1 us blaster setje.. en de kast van een 486.
Wat heb ik ermee gedaan ? Samengebracht natuurlijk !!
Resultaat :

Overzicht fototje

De controls ( volume , aan uit , 3d sound )

Binnenin.. je ziet het niet zo goed op de foto maar er zitten wel degelijk 2 speakertjes in , als je goed ziet , zie je het kleine versterkertje zitten.

De 'sub'
Ben er wel tevreden van , klinkt voor geen meter als je het wat luider zet , maar als achtergrondgeluid is het best leuk... + de sub vind ik er best leuk uitzien
Heb me toch weer een dik uurtje niet verveeld
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.