Wise installer probleem

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik heb hier een Wise installer pakketje dat tijdens het installeren een I/O error geeft. het is geen MSI file, gewoon een .exe.
aangezien het om een onbelangrijk bestandje gaat waar de fout zit, zou het niet uitmaken als dat bestandje zou missen, alleen wil die installer helemaal niet verder met het extracten van de overige bestanden, dankzij die I/O error.

weet iemand hoe ik zo'n wise pakketje handmatig kan extracten en die I/O error kan laten negeren?

het is geen gedownload bestand, dus opnieuw downloaden gaat niet.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat doet:

code:
1
bladibla.exe /s

?

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 28-10-2003 16:29 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dan gaat het icoontje van de installer naar me tray en beeld hij af hoe ver hij is met installeren wanneer ik er met me muis overheen ga

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Caponi schreef op 28 October 2003 @ 16:34:
dan gaat het icoontje van de installer naar me tray en beeld hij af hoe ver hij is met installeren wanneer ik er met me muis overheen ga
Ik bedoel: installeert de setup dan wel de overige files B)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 19:15
als je gelukt hebt dan is ie zip compatible en kan jehem uitpakken met winzip oid.
Anders is er vast ergens op internet het programma ExWise te vinden die ze dan wel kan uitpakken (die setups zijn ook zip compatible maar met een 'bad' header)