• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
Op e-Bay zag ik deze MP3 player te koop (meerdere keren) :

Afbeeldingslocatie: http://www.alifa-world.de/mp3-player-mei/image020.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alifa-world.de/mp3-player-mei/image023.jpg

Ben al op zoek geweest van welk merk deze is en wat de verkoopprijs is maar nog niks gevonden. Als iemand enig idee heeft ?
Link naar product pagina op e-Bay: klik
Als adviesprijs staat er 249,- euro bij en het zou wel leuk zijn om even te checken of dit ook daadwerkelijk de adviesprijs is.

Dan nog de vraag of het al eens iemand gelukt is om voor een echt lage prijs een nieuwe MP3 player te kopen via e-Bay?
De prijs van deze speler begint bij 1 euro en wordt zo'n 20 keer aangeboden.
De prijs schiet wel omhoog vlak voordat de veiling afloopt maar aangezien er toch wel veel aangeboden worden zou het toch moeten lukken om er goedkoop een te krijgen of niet ?

Op het Duitse e-Bay worden veel MP3 spelers aangeboden vanaf 1 euro. Loont zich misschien om eens te bekijken als je toch nog op zoek bent naar een nieuwe.

[ Voor 6% gewijzigd door rvrbtcpt op 28-10-2003 16:27 ]

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Frijns.Net schreef op 28 October 2003 @ 16:23:
Op e-Bay zag ik deze MP3 player te koop (meerdere keren) :

[afbeelding]

.
Dit is de Cowon (iAudio) CW-300. Een heel aardige speler, staat vast wel tussen de reviews van cnet.com. Inmiddels verkrijgbaar bij de bekende Nederlandse retailer(s) voor zo'n 210 Euro (256 MB).

[ Voor 5% gewijzigd door the_Omniscient op 28-10-2003 16:29 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:56
Die had ik dus al gevonden: link

Maar bij de specs. op e-Bay staat dat je er CF kaartjes in kunt stoppen en dat heb je bij deze Cowon niet.
De e-Bay beschrijving kan natuurlijk ook fout zijn maar dan verkoopt die gast dus bullshit want niet slim is en me ook gek lijkt gezien zijn beoordeling.

[ Voor 26% gewijzigd door rvrbtcpt op 28-10-2003 16:34 ]

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Ik heb nog even gezocht naar Chinese aanpassingen op het normale Cowon-model. Chinese manufacturers zijn namelijk meesters in het overnemen van bestaande designs, soms voegen ze er nog iets aan toe of strippen er juist vanaf.

Helaas, hoewel JNC (ssf-200/202), ANN (fm-80) en Meizu (MX-128/256/512) het ding allemaal aanbieden, is er niks structureels aan veranderd. Ik denk dus dat de E-bay aanbieder een vergissing heeft gemaakt, aangezien de CW-300 in 3 solid-based modellen (128/256/512 MB) beschikbaar is. Wellicht heeft men daaruit afgeleid, dat je hem tot 512 MB kan upgraden.

Wel vaag dat het merknaampje (boven- of onderaan het schermpje) helemaal zwart is op die E-Bay pics.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Verwijderd

Frijns.Net schreef op 28 oktober 2003 @ 16:23:

Dan nog de vraag of het al eens iemand gelukt is om voor een echt lage prijs een nieuwe MP3 player te kopen via e-Bay?
De prijs van deze speler begint bij 1 euro en wordt zo'n 20 keer aangeboden.
De prijs schiet wel omhoog vlak voordat de veiling afloopt maar aangezien er toch wel veel aangeboden worden zou het toch moeten lukken om er goedkoop een te krijgen of niet ?
Hoe hoog werd de uiteindelijke verkoopprijs bij vorige veilingen dan?

Edit: Net is er één verkocht voor €87 en nu loopt er binnen enkele minuten een veiling af die op €100 staat en nog één die nu rond de 80€ zit, maar in de laatste minuten zal er nog wel wat geboden worden. Dit is wel erg goedkoop moet ik zeggen. :)

Ik heb trouwens ook de verkoper een bericht gestuurd over welke versie dit nu is, want als het de 128MB versie is, is het allemaal niet zo interessant natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 20:58 ]

Verwijderd

Hello!!

The MP3 Player possesses 128 MB internal memory, which is arbitrarily
easily expandable on no less than 512 MB.

In the Player a Flash is MEMORY chip!!

MfG, Sandra

Verwijderd

Ik heb em besteld en vandaag binnengekregen. Heeft me inclusief verzendkosten en kosten om geld naar het buitenland over te maken 125€ gekost. Heb er nog maar heel ff naar gekeken, maar het ziet er goed uit. Het is de meizu MX (www.meizu.com) Het geheugen is niet uitbreidbaar. De buitenkant is volledig aluminium het geheel lijkt érg solide, vergeleken hierbij doet de mambox van m'n broertje nogal priegelig aan. Ik zal kijken of ik morgen wat foto's kan posten, maar dat wordt wel brakke (telefoon) kwaliteit.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:25

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ai, ik wilde je nog waarschuwen. Het mooie aan de ECHTE CW300 is dat hij gebruik maakt van een hardware encoder waardoor de geluidskwaliteit superieur is. Helaas heb jij dus een plakmerk-variant gevonden. Maar voor de prijs die je betaalt hebt mag je ook eigenlijk niet klagen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb ook de "echte" CW300. Het is idd een supermooi apparaatje, zeer stevige kwaliteit, zeer goede geluidskwaliteit, en is ook nog zuinig met batterijen.
Jammer vind ik dat er geen volledig dot-matrix schermpje op zit (alleen het gedeelte waar de titel van het liedje over scrolled is dot matrix, de rest niet) en dat je niet kan kiezen in welke volgoorde de id3 titel overscrolled (je kan wel kiezen wat je wil zien (titel, artiest, en nog veel meer) maar het gaat er zo overheen [Titel, Artiest, Album] (incl die haakjes). Maar misschien dat dat bij software updates gefixed word.
Pagina: 1