Ik heb niet echt een idee waar ik op moet zoeken, PHP+echo gaf bijvoorbeeld geen uitkomst, ik heb dus nog niets gevonden.
Mijn probleem is als volgt:
Als ik een stukje tekst wil echo-en volgens het principe
Dan geeft dat in deze opstelling problemen. Zodra ik echter per regel ga echoen werkt het wel. Ik heb echter ook vaak genoeg deze constructie met succes toegepast, en nu werkt het ineens niet meer. Wat heb ik over het hoofd gezien? In de diverse PHP-manuals zijn niet echt voorwaarden te vinden voor deze manier van echoen.
Mijn probleem is als volgt:
Als ik een stukje tekst wil echo-en volgens het principe
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? echo <<<UPLOAD <br><br> <span class=titel2><b>$uploadtodir</b></span> <FORM ENCTYPE="multipart/form-data" ACTION="a.php?ac=u&b=$m" METHOD="post"> $file_upload_name: <INPUT TYPE="file" NAME="userfile"> <INPUT TYPE="submit" VALUE="$upload_button"> </FORM> UPLOAD; ?> |
Dan geeft dat in deze opstelling problemen. Zodra ik echter per regel ga echoen werkt het wel. Ik heb echter ook vaak genoeg deze constructie met succes toegepast, en nu werkt het ineens niet meer. Wat heb ik over het hoofd gezien? In de diverse PHP-manuals zijn niet echt voorwaarden te vinden voor deze manier van echoen.