Toon posts:

[XP] Kan geen bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik kan met windows sommige bestanden neit verwijderen, hij zegt dat het programma beveiligd is of in gebruik is. Als ik eigenschappen doe dan zie ik idd alleen-lezen aangevinkt. Ik dus vink weghalen, proberen opnieuwt verwijderen krijg ik weer het zelfde probleem.

Daarna ga ik weer naar eigenschappen blijkt alleen-lezen weer aangevinkt te zijn..?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

misschien handig te melden wat voor bestanden het betreft.

In de FAQ van WOS staat bijvoorbeeld een workaround hoe je avi's en andere bestanden kunt deleten.

Verwijderd

had ik laatst ook last van. Kijk eens met het prog. proces explorer welkeprogramma's gebruik maken van je bestand (vaak explorer.exe). Als het inderdaad explorer is deze afsluiten (ctrl+alt+del en dan bij processen) en dan een nieuwe taak starten (cmd) waarmee je dos command opstart en dan je bestandje via dos eruit knallen.

suc6\

Verwijderd

Topicstarter
Bijvoorbeeld map van Worms 3D demo, die ik al een tijdje niet meer gespeeld heb..

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:57
Ik had hier ook last van. Na veel zoeken heb ik de volgende oplossing gevonden wat prima bij mij heeft gewerkt. Natuurlijk uitvoeren op eigen risico...

==============================
To correct this misbehavior in Windows XP, remove the following registry key.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Cl
asses\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

This will prevent Explorer from loading shmedia.dll in response to file property queries on these files. This will not effect your ability to play files, get file attributes, or even view thumbnails. Say goodbye to all explorer.exe 100% CPU issues.
==============================

Oh ja, dit helpt alleen als er avi files oid in het mapje staan....

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt IDD
bedankt mannen ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

-BreaL-

Probeer voortaan eerst eventjes te zoeken. Deze antwoorden staan ook in de FAQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.