Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:27
Ik las zojuist op Slashdot dat er een nieuwe Nokia telefoon aankomt en bij een bezoek aan de site van de maker bleek dat het om twee modellen gaat:

De Nokia 7700 en de Nokia 7600.

De technische specificaties van de 7700 komen neer op een camera, een PDA en een telefoon. Belangrijkste is echter dat de resolutie van het schermpje maar liefst 640x320 op 16bpp is! Dat is nou eens een resolutie waarmee je kunt surfen onderweg :) Vooral aangezien het ding standaard in landscape mode staat en je Opera erbij krijgt die fullscreen kan draaien en de boel eventueel nog kan resizen (maar dat zal veelal niet eens nodig zijn!)

De omvang is 133.7 x 79.5 x ~21.6 mm, oftewel 13,5x8x2,2cm. Dat is misschien wel een beetje groot voor een telefoon, maar voor een PDA is het niets speciaals. Zeker niet voor een PDA met telefoon en zo'n hoge resolutie! Het dingetje weegt 183 gram.

De 7600 heb ik nog niet uitgebreid bekeken, maar het komt neer op ongeveer hetzelfde alleen dan met een omvang van 87 mm x 78 mm x 18.6 mm, oftewel 9x8x2cm. Gewicht is daar slechts 123 gram. Het ziet er meer vierkant uit (blijkt wel uit de omvang :)) en voornamelijk de schermresolutie moet het ontgelden: 128x160 pixels.

Beiden kunnen ze worden gebruikt als MP3-speler en kunnen er Java-applicaties op worden geinstalleerd.

Beide apparaten hebben zo'n 25-30MB opslag intern over voor data. De 7700 wordt geleverd met een 64MB "Memory Card", de 7600 heeft daar geen ondersteuning voor als ik het goed lees.

Discussie over de 7600 hier: nokia 7600

[ Voor 24% gewijzigd door intoxicated op 28-10-2003 16:18 . Reden: Geklooi met URLs :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
Dat design is echt bagger :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Shyne schreef op 28 October 2003 @ 15:39:
Dat design is echt bagger :r
Kwestie van smaak he. Bovendien gaat het er bij een GSM in de eerste plaats om wat 'ie kan en de kwaliteit ervan, en niet hoe 'ie eruit ziet. Hoewel deze toestellen met niet echt praktisch lijken, idd.

PS: misschien een idee wat foto's te integreren in de startpost, is makkelijker voor de luie mens :)

[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 28-10-2003 16:10 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Move GT > IT :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Press Release:
"Nokia aims to reach these objectives with products like the Nokia
7700, the company's first media category device that was introduced
today. The EDGE enabled Nokia 7700 media device offers users a true
mobile Internet and personal media experience via a large 640x320,
65,000 color touch screen optimized for viewing full Internet
content. Additional features include music and video streaming and
playback, an integrated VGA camera, FM radio, multimedia messaging
and email support, as well as a full complement of personal
information management features.

The Nokia 7700 media device will also support the Nokia Streamer SU-6
accessory, the first mobile DVB-H/IP Datacast receiver designed to
demonstrate the mobile phone television experience. The Nokia
Streamer attaches to the Nokia 7700 like a battery pack, and will be
used in a pilot project to showcase the future of digital
broadcasting on mobile devices."
-specs

What's New
Music and video playback and streaming
Internet TCP/IP (Opera browser)
Integrated VGA camera
FM radio
Email (SMTP, POP3, IMAP4)
MMS (including SMIL)
Integrated handsfree & voice recorder
Bluetooth technology (including audio)
Personal Information Management: calendar, contacts, tasks, and more
Word, Sheet, and Presentation Viewer; Word & Sheet converter
Flight mode
Offline mode
Touch screen
MP3 player

Full Specifications

Tri-Band Operation
GSM 900/1800/1900
Automatic switching between bands

Size
Weight: 183 g
Dimensions: 165 cc, 133.7 x 79.5 x ~21.6 mm

Display and User Interface
High-resolution LCD display
Series 90 UI with touch screen
Display size: 640 x320 pixels
65,536 colors
Partial mode display 640 x 65 pixels for power saving
Touch-screen, pen-based input with stylus
On-screen keyboard
Virtual keyboard

Physical keys:

Scroll and select key (scroll up, down, left, right, select)
Back/Cancel
Home (Apps key)
Menu key
2 Application-specific keys
Send key
End/Exit key
Voice key
Power key

Audio/Visual Media Features
Camera: 640x480 pixel resolution; 2 x digital zoom
RealPlayer: Playback and stream RealMedia (video and audio) and 3GPP-compliant content (H.263 and MPEG-4)
Music: supports MP3, AAC, RealAudio 7 and 8, WAV, MIDI, and AMR-NB file types. Keep your sounds organized with Nokia Audio Manager (NAM)
Images: supports JPEG, GIF, BMP, PNG, and animated GIF images
Sketch: Edit images (crop, zoom, rotate, and flip) and draw your own. Add images to contacts or send them (via MMS, email or Bluetooth).
Stereo FM radio

Memory Functions
20 - 25MB of internal memory available for contacts, text messages, multimedia messages, ringing tones, images, video clips, personal information management, and applications
64MB Memory Card provided in the sales package
Additional Memory Units available (up to 128 MB)

Phone Features
PIM: Contacts, extensive calendar, Mobile Wallet 2.0, calculator
Office applications: Word, Sheet, and Presentation Viewer
Flight mode: all radio-related activities turned off
Offline mode: Use the MP3 player, FM radio, AAC, PIM, and Bluetooth without a SIM card

Messaging
Multimedia messaging: Multimedia messaging (MMS) with compatible devices: send and receive messages containing text, images, audio and video.
Email: Access your work and private email accounts; supports SMTP, POP3, and IMAP4 protocols
Text messaging: create, send, edit, and receive text messages (SMS).

Games
Downloadable Java™ MIDP 2.0 and Symbian games

Java™ Applications
Downloadable Java™ MIDP 2.0 applications

Ringing Tones
Use MP3, AAC or AMR-NB files as ringing tones
Up to 24 polyphonic ringing tones
24 ringing tones preset, all removable

Wireless Connectivity
Pop-Port™ interface
Connect phone wirelessly to a compatible phone or a compatible PC
Bluetooth technology
Over-the-Air ringing tones, settings and messages (for web access point, web bookmarks, and SyncML)
Remote OTA synchronization with SyncML; local synchronization with PC using PC Suite

Browsing
HTML and xHTML with Opera browser
Downloadable plugins
OMA mDRM - forward lock for content protection
Wallet: convenient online use and storage of your numbers and passwords

Data Transfer
EDGE*
GPRS* (multislot class 10)
E-GPRS* (multislot class 4 (3+1))
HSCSD (High-Speed Circuit-Switched Data)*
Circuit-Switched Data
TCP/IP*

*Note that these services require network support.

Call Management
Click-to-talk: Easy dialing with the touch screen interface
Contacts: Advanced contacts database with support for multiple phone and email details per entry; also supports thumbnail pictures and groups
Speed dialing
Logs: Keeps lists of your dialed, received, and missed calls
Automatic redial
Supports Fixed Dialing Number, which allows calls only to predefined numbers
Conference call (up to 5 participants)

Power Management

Battery Talk time Standby time Charging
BP-5L (1300 mAh LiPo) up to 3-4 h up to 10-11 days up to 2 h

-pics
http://nds2.photos.nokia....ones/jpeg/7700_lowres.jpg
http://nds2.photos.nokia....es/jpeg/7700_2_lowres.jpg
http://www.mobile-3g.de/Images/contact.jpg
http://www.mobile-3g.de/Images/desktop.jpg
http://www.mobile-3g.de/Images/phone.jpg
http://www.mobile-3g.de/Images/calend.jpg

:*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Maak die plaatjes ff wat kleiner!

Ik vind em er wel grappig uitzien. Vraag me alleen af hoe je ermee kan bellen?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:09

Beaves

Usque ad Finem

XKB schreef op 28 oktober 2003 @ 17:13:
Maak die plaatjes ff wat kleiner!

Ik vind em er wel grappig uitzien. Vraag me alleen af hoe je ermee kan bellen?
Niet?

Ik vind dit meer een PDA/fototoestel dan een GSM, ik zie mezelf niet met dit ding aan mijn oor rondlopen in ieder geval.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Nokia ziet blijkbaar in het N-Gage model ding...

ik niet :/

Aan de andere kant ben ik wel blij dat we eindelijk wat vernieuwde concepten krijgen en we het standaard mobieltje wel voorbij aan het gaan zijn :) de 7600 vind ik persoonlijk mooier qua vorm en waarschijnlijk is die ook handiger in gebruik maar dat is afwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik krijg het vermoeden dat die screenshots fake zijn, het is overal 11.23PM. Ook staat de datum op 2002. Beetje verdacht. Er wordt wel het vermoeden gewekt dat 'ie op Symbian draait, hij heeft een touchscreen, de browser is van Opera en dat is natuurlijk niet verkeerd.

Het is alleen een foeilelijk ding (kleuren, rare naden), veel plastic rond het scherm, lomp aan je oor (á la n-gage), en (ik hoop voor Nokia echt dat die info verouderd is) een geheugenbeperking tot expansies van 128MB... Wat willen ze nou bereiken met dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
epoman schreef op 28 October 2003 @ 18:59:
een geheugenbeperking tot expansies van 128MB... Wat willen ze nou bereiken met dit ding?
Hoeveel terrabyte wil jij meenemen in de trein :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epoman schreef op 28 oktober 2003 @ 18:59:
Ik krijg het vermoeden dat die screenshots fake zijn, het is overal 11.23PM. Ook staat de datum op 2002. Beetje verdacht. Er wordt wel het vermoeden gewekt dat 'ie op Symbian draait, hij heeft een touchscreen, de browser is van Opera en dat is natuurlijk niet verkeerd.

Het is alleen een foeilelijk ding (kleuren, rare naden), veel plastic rond het scherm, lomp aan je oor (á la n-gage), en (ik hoop voor Nokia echt dat die info verouderd is) een geheugenbeperking tot expansies van 128MB... Wat willen ze nou bereiken met dit ding?
bedoel je dat het toestel nep is? Want het toestel staat zelfs op nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Config schreef op 28 October 2003 @ 19:21:
[...]
Hoeveel terrabyte wil jij meenemen in de trein :?.
Wanneer je serieus wilt meeconcurreren op de zakelijke markt, of als serieuze gadget, moet je toch gewoon het maximaal beschikbare ook kunnen gebruiken? Wanneer er geheugenstokjes bestaan van 2GB, waarom zou je die dan niet in je gsm mogen steken? Wat een onzin. Wanneer je in de trein een film wilt gaan kijken heb je echt wel meer dan 128 mb nodig. En dat geldt ook voor muziek: als het even kan koop je toch een mp3-speler met meer geheugen? 128MB Muziek is misschien net twee uur muziek bij gemiddelde kwaliteit. Wellicht wil je meer meenemen om niet iedere dag die bestanden te moeten verversen.
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 19:25:
[...]
bedoel je dat het toestel nep is? Want het toestel staat zelfs op nokia.com
Natuurlijk ga ik niet roepen dat 'ie niet bestaat, dat is het niet. Die screenshots die onder de 'officiële' afbeeldingen staan zijn zwaar verouderd. Kijk naar de icons, de indicatoren voor ontvangst en batterijstatus, slecht en lelijk aqua-effect etc. Dat ga je dus waarschijnlijk allemaal in een andere vorm terugzien. Zoals dat grijs/gele op het 'scherm' van de bovenste afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 11:55
Ik neem aan dat die telefoon gewoon gebaseerd is op hun series60 telefoons die ze al hebben.
neem zo'n series60 telefoon (3300, 3650, 6600) Combineer een beetje en zet er een een mooi groot scherm op, klaar je hebt weer een nieuw produkt.
gaan natuurlijk nog steeds MMC kaartjes in en die gaan officieel tot 128 MB (maar 256 kan ook best). Andere geheugenkaartjes zijn te groot dus dat doen ze niet want met al die fancy functies is de telefoon al groot genoeg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit besturingssysteem is Series 90, net als de Communicator (9110, 9210).

Hier nog wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.itavisen.no/slides/slide89.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.itavisen.no/slides/slide90.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.itavisen.no/slides/slide91.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.itavisen.no/slides/slide92.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.itavisen.no/slides/slide93.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35
Damn, je ziet die Mabel ook overal tegenwoordig :P

zouden ze nou echt doorgaan met dat "bellen op z'n zij" ontwerp. Ze moeten na alle tegenvallende berichten over die functie van de N-gage toch echt gaan twijfelen aan dat principe. Maarja, van de andere kant kan het natuurlijk ook weer een boost zijn voor de N-gage verkopen; als mensen denken dat over een paar jaar toch elke telefoon zo belt. Verder trouwens een telefoon met een mooie lijst functies, ben alleen een beetje bang voor het mogelijke prijskaartje.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:36

Chiron

Moderator Discord
http://www.sidetalkin.com >:)

mooi scherm, maar voor de rest vind ik hem echt bagger lelijk...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Dat ronde ziet er gewoon zo vreemd uit. Ik heb veel liever een zo dun mogelijk en niet al te golvend apparaat met zo'n hoge resolutie. Zo'n stick is wel leuk erop, evenals het gebruik van een stylus. Ik bel nu ook met een stick (t68i) dus dat werkt wel voor het bellen.

Het is echter wel precies wat ik zoek qua resolutie: 640x320, standaard in landscape mode, een relaxte browser (Opera) en een stylus/joystick interface. Perfect voor surfen in het openbaar vervoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35
JeroenB schreef op 29 October 2003 @ 12:59:
Dat ronde ziet er gewoon zo vreemd uit. Ik heb veel liever een zo dun mogelijk en niet al te golvend apparaat met zo'n hoge resolutie.
Tja, nu ziet het er vreemd uit, maar is dat niet zo met veel gewaagde nieuwe ontwerpen. Vernieuwend en origineel zijn ze zeker, qua ontwerp. Het is simpelweg wennen, en hoe meer je het ziet, hoe normaler het wordt (zoals de hele ontwikkeling van de GSM).
En zoals ik al zei, die functies zijn ook niet verkeerd, video is zeker een leuke optie, en de grootte valt zeker wel mee.
Ben alleen wel erg benieuwd naar de processorsnelheid...

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2004/a01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2004/a02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het moet niet gekker worden met die dingen. Tis pvd nog altijd een foon...daar moet je mee bellen!!!
Ik gebruik mijn koffiezetapparaat (no offense Koffie ;) ) toch ook niet om TV op te kijken???

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik heb echt ALLE respect voor Nokia (nu dan)
Het idd zo dat het een 'apart' design is, dat een hoop mensen niks zullen vinden, maar dit is nou vernieuwing.
Ik kan nu de komende 3 generaties smarphones al tekenen voor je (en het zal redelijk in de buurt zitten), maar Nokia, dit is gewoon lef hebben en vooruitstrevend.

Geen metallic kleur, geniaal! Alles wat ik heb is zilver, pda, phone, digicam etc. Tuurlijk erg mooi een serieus, maar ik hoop niet dat de toekomst er zo uit ziet.
Ik vind echt dat Nokia (as usual) weer een sprong in het diepe neemt, ik ben nooit zo'n Nokia fanboy geweest (wel gebruiker), maar hiervoor heb ik wel erg veel respect.

Als je de phonedemos bekijkt vind ik het ook geniaal, ik trek de MS Smartfone GUI/software te slecht, zeker nu ik die Series 90 UI heb gezien.
Ze doen tuurlijk ook onhandige dingen (flashcard onder battery etc) maargoed, ook hun maken fouten. Die HandWriting Recognition lijkt me helemaal niks, tenzij het aan het handschrift van die gast ligt :) (zelf ben ik een palm gebruiker, aanpassen vind ik dus niet erg, maar HWR ziet er wel erg gaar uit)

goed, ik ben benieuwd hoe het product in werkelijkheid is.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:32
Leuk toestel, revolutionair.
Maar functioneel? nee... vraag me af wat ze willen, creeëren van een PDA? telefoon? alles 'ding'? geen idee, maar van mijn part mogen ze nog wel even doorgaan met experimenteren voordat ze weer iets nieuws op de markt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Eagle schreef op 29 October 2003 @ 21:20:
Het moet niet gekker worden met die dingen. Tis pvd nog altijd een foon...daar moet je mee bellen!!!
Ik gebruik mijn koffiezetapparaat (no offense Koffie ;) ) toch ook niet om TV op te kijken???
Waar slaat dat op? Is toch leuk als je met je telefoons foto's kan maken, films kan laten afspelen etc.
En als je dat niet wilt koop dan maar een 3310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 21:45:
[...]

Waar slaat dat op? Is toch leuk als je met je telefoons foto's kan maken, films kan laten afspelen etc.
En als je dat niet wilt koop dan maar een 3310.
|:(
Wat heb je als zakelijke phone nou aan zo'n kermisatractie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
RiCk schreef op 29 oktober 2003 @ 21:44:
Leuk toestel, revolutionair.
Maar functioneel? nee... vraag me af wat ze willen, creeëren van een PDA? telefoon? alles 'ding'? geen idee, maar van mijn part mogen ze nog wel even doorgaan met experimenteren voordat ze weer iets nieuws op de markt brengen.
Het voldoet precies aan wat ik zoek: een mobiele telefoon waarop je acceptabel kunt websurfen. Om te kunnen websurfen onderweg heb je een aantal dingen nodig:

- Hoge resolutie (want ik wil geen WAP maar WWW), dus minimaal 640 breed.
- Hoogte is minder van belang want verticaal scrollen is normaal, dus landscape mode.
- Handige interface voor websurfing, bijv. controlstick/stylus.
- Goeie browser die fullscreen kan worden gedraaid en evt. scaling kan doen. Opera heeft hier support voor.
- Veel connectiviteit opties zodat de beste optie kan worden gekozen.

De 7700 heeft dit allemaal. Dus wat ze hiermee willen: een mobiele browser mogelijk maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 29 oktober 2003 @ 21:50:
[...]

hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Je heb nix aan al die leuke batterij vretende opties die er inn zitten op het kantoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik denk dat veel zakelijke gebruikers het waardevol zullen vinden als ze websites van bedrijven kunnen bekijken terwijl ze onderweg zijn, bijv. naar aanleiding van een bespreking over iets. Vaak vinden managers laptops te groot en onhandig en dit is dus de ideale manier om onderweg toch "connected" te zijn, niet alleen telefonisch maar ook via e-mail en het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet, kan je er ook mee bellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 14:07

Ginz

Trek Superfly 5 powered

. sorry

[ Voor 97% gewijzigd door Ginz op 15-11-2003 00:13 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Shyne schreef op 29 oktober 2003 @ 21:50:
[...]

Als iedereen zo zou denken, zouden we nu nog steeds alleen een rekenmachine hebben en geen pc's. Telefoons om mee te bellen zijn telefoons, dit soort apparaten zijn smart phones. Jij wilt rekenen, jij koopt een rekenmachine. Jij wilt bellen, jij koopt een telefoon. Jij wilt tekstverwerken, internetten, jij koopt een pc. Jij wilt mobiel internetten, foto's zenden en versturen, jij koopt een smart phone.

Kan het nu dan eindelijk ophouden met die kortzichtige "nutteloos, ik wil alleen bellen"-reacties? Jij wil misschien alleen bellen, maar een hoop andere mensen niet. Dus is het product per definitie niet nutteloos.

Ik vind het bewonderingswaardig dat Nokia veel experimenteert. Wat Selachii zegt, beaam ik. Hoewel ik liever een PocketPC oid gebruik, denk ik dat dit soort apparaten een belangijke rol gaan spelen in het uitzoeken wat voor mensen de ideale manier van mobiel communiceren is.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Shyne schreef op 30 oktober 2003 @ 15:34:
[...]

Je heb nix aan al die leuke batterij vretende opties die er inn zitten op het kantoor
Ik vind ´mn outlook syncen wel handig met bluetooth.
Ik vind ingebouwde agenda wel handig.
Filmpje afspelen in de trein is wel handig. :P

Telefoons worden gewoon een PDA/Telefoon combi, en dat is een positieve ontwikkeling. Als je alleen wilt bellen, kan je inderdaad een 3310 oid kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Laatst online: 15:13
Heeft iemand nog iets gehoord van deze foon? Hij staat op nokia.com nog altijd als 'coming soon' (net als de 5140, 7200, 6820, 7600, 3660, 6230, 6810!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen de nokia ngage hoef je ook niet perse op flap oor manier tegen je oor aan te zetten ik hou heb altijd plat tegen mijn oor en hoor het prima enzo
zal met deze ook lukken
alleen vind ik het kleur gebruik van deze 7700 uber lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik vind het design wel oké en dat zwart is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Ik vind 'm nog steeds afzichtelijk, maar dat Series 90 (= ook Symbian) zorgt er voor dat ik met het leveren van meer commentaar even zal wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik heb de 7600 in het wild gezien à € 500 en 't is een mooi dingetje, maar ofie nou handig is als foon? Ligt volgens mij ook raar in de hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmmm.... ik zal de stof maar ff van dit topic afvegen en wat nieuwe live fotos posten:

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7700a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7700b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7700c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7700d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7700e.jpg

Het toestel zal opzicht niet al te lang meer op zicht laten wachten, tijdens het gebruiken van de functies liep ie geen een keer vast, en het zag er allemaal redelijk klaar uit. Behalve de browser die gaf een foutmelding maar de nokia medewerker vertelde dat dat door opera kwam ofzoiets, en dat de browser functie nu uit stond...--> lekker vaag in ieder geval.

Over het design en uiterlijk, ik vind het niet het meest mooie design en ik vond hem toch best zwaar en niet lekker in de hand liggen. Wat me ook tegen valt is het 2 handen principe, je kunt hem met 1 hand simpelweg gewoon niet bedienen.
Verder heb ik nog wel een video van de phone gemaakt, maar ik heb geen webspace, dus als iemand intresse heeft dan laat het me weten dan mail ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
Volgens de Nokia site komt deze phone uit in 't 3de kwartaal dit jaar.

D'r staat ook een demo'tje op de site waar ze laten zien hoe een film afspelen in z'n werk gaat. De film wordt in een klein 320x240 (schat ik) windowtje afgespeeld. Het beeld was niet duidelijk genoeg om te zien of er ergens een fullscreen knopje zat. Het lijkt me vet balen als je alleen de film in zo'n klein window kan zien (met zwarte balken boven en onder!)

verder staat er op de site dat de opera browser flash tot versie 5 ondersteund. Maar ik ga ervan uit dat dat geupdate kan worden.

De accu van deze phone zal een 1300mAh LiPo batterij zijn

verder denk ik dat deze phone wel zwaar buiten mijn budget gaat vallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo... ff topic weer open gooien...
Dit toestel zou eigenlijk binnen niet al te lange tijd in de winkel moeten liggen...
Maar ik denk dat eerst de 7610 een beetje beschikbaar wordt wil Nokia deze gaan uitleveren...

Hier nog een Videotje van het toestel...
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 01:10:
De telefoon wordt (volgens mobileburn.com) gecancelled.
Serieus joh? Zelf niets van meegekregen... ik zal gelijk ff checken... Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het hele product gecanceld wordt... maar ik zelf zou het product WEL cancelen...

----

Jah je hebt gelijk...het bericht is van 2 dagen geleden. Het is dus net pas naar buiten gebracht:

(Mobileburn.com)
Nokia kills off the 7700
Newsbrief by Michael Oryl (editor) on Friday June 18, 2004.

Infosync recently reported that Nokia has admitted to killing off the Nokia 7700, their first Series 90 Symbian OS device.

Nokia told me that they would be using the 7700 for trial purposes only, and that they have "no current plans to make it commercially available."

Hopefully they will come back with a non-Taco form factor in the future.
-----

Pff.. slimme zet van ze... Ik vond het eigenlijk een design van 3x NIX! :r

[ Voor 71% gewijzigd door Sur_G op 21-06-2004 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon wordt (volgens mobileburn.com) gecancelled.
Pagina: 1