Toon posts:

optellen dmv buttons

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een webpagina maken op m'n website waarop een w8woord is verbonden, dit wil nog wel lukken, maar nu wil ik een tabel maken met namen van mensen en bij elke naam een knop, als je op deze knop drukt moet er +1 bij worden geteld of +2. 2knoppen dus eigenlijk. Daarna moet dit autmatisch worden opgeslagen op de webpagina, elke persoon heeft dus 2 knoppen waardoor zijn getal kan worden verandert.

Voorbeeld:

Jantje: 0 (Knop) +1 (Knop) +2
Pietje: 3 (Knop) +1 (Knop) +2
etc

Is dit mogelijk met PHP, flash of iets dergelijks?
Mysql kan niet worden gebruikt want deze is nodig voor iets anders en ik heb maar 1 mysql server.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Is dit mogelijk met PHP, flash of iets dergelijks?
Ja. Je kan ook ASP, Javascript, etc. gebruiken.
Mysql kan niet worden gebruikt want deze is nodig voor iets anders en ik heb maar 1 mysql server.
Da's geen probleem; evt. kan je ook nog hidden value's gebruiken.

Maar die tabel; die moet voor iedereen hetzelfde zijn en 'dynamisch' worden bijgehouden? Zo ja, dan moet je een serverside taal hebben en met bijvoorbeeld tekstbestanden gaan werken om alles, bijv. kommagescheiden, in bij te houden.

[ Voor 33% gewijzigd door gorgi_19 op 28-10-2003 15:38 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Je kan toch perfect meerdere tabellen gebruiken op je MySQL server? Dus ik zie echt niet in waarom MySQL niet gebruikt kan worden.

Voor de rest snap ik je probleem niet zo, als je gewoon getalletjes wil optellen en die wil weergeven is Javascript meer dan genoeg.

Skat! Skat! Skat!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

***** Lees dit! Over topictitels in P&W *****

Verder vind ik wel dat je je wat meer mag verdiepen in de materie voordat je een topic opent. We gaan je niet vertellen: "oh dat kan zo en zo", dat is iets wat je zelf moet uitzoeken. Al helemaal als er echt ontzettend veel info over te vinden is op internet. Lees eens iets over PHP of over Javascript bijvoorbeeld

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.