Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De Motorola V300 in aangekomen:

Hier brakke foto`s gemaakt met een SE T610.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13531/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13530/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13529/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13528/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13527/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13526/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13525/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 28-10-2003 15:31 . Reden: pics fixed ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Idd, kvind die foto's niet eens zo heel scherp en mooi gelukt. Ok, het is ook geen digicam maar kverwachte der wel wat meer van :)

[ Voor 79% gewijzigd door GGS_206 op 28-10-2003 15:39 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
same here :O

-- late edit --

mijn reactie was alleen maar om aan te geven bij de persoon boven me dat hij niet de enige was hoor.. maaruh tja, schijnbaar mag je helemaal niets meer posten hier zonder dat je commentaar krijgt?? beetje jammer..

[ Voor 91% gewijzigd door Insano op 28-10-2003 20:28 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Jaja, rustig maar

-

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

't Is dus NIET nodig om te gaan melden dat plaatjes stuk zijn en zeker replies als die van DSC zijn ongewenst. Laat 't topic gewoon wegzakken totdat de topicstarter 't gefixed heeft.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Ginz, heb jij al ergens kunnen achterhalen of de V300 nu wel of niet bluetooth heeft? want daar zijn og wel tegenstrijdige meldingen over. M.I. zal het 't niet hebben, maar je weet nooit.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 15:40:
Ginz, heb jij al ergens kunnen achterhalen of de V300 nu wel of niet bluetooth heeft? want daar zijn og wel tegenstrijdige meldingen over. M.I. zal het 't niet hebben, maar je weet nooit.
Als de Motorola site zegt dat hij het neit heeft, dan zal het wel neit zo zijn...
Ik heb helaas geen T-Mobile SIM-kaart tot mijn beschikking, dus ik kan `m ook niet uitproberen.

-

Verwijderd

hmm ach je kunt hem altijd uitbreiden met bluetooth door middel van zo'n jabra ding.

Voelt hij wel een beetje sollide, vond de v70 wat fragiel

Verwijderd

Mmooie telefoon, ik wil er echter 1 ding van weten.

Zit dat gvd-de irri 4 pictogrammen menu wat constant over je wallpaper heen staat er nog in zo ja, dan mij niet gezien , mijn T720 heeft dat irri menu constant op het scherm waardoor je er geen fatsoenlijke wallpaper op kunt zetten zonder dat 3/4 achter die domme pictogrammen geprakt zit.

Verwijderd

Men zegt dat de 4 irri icoontjes alleen verschijnen als je op de knoppen drukt... Zoniet zijn die 4 icoontjes invisible.... dont blame me if its not true....

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Zoals ik al had zei, ik kan hem helaas niet aan zetten, omdat ik geen actieve T-Mobile SIM-kaart heb. (het is namelijk een T-Zones pakket)
Dus ik kan niet bekijken of die icoontjes er nog zitten.....

@Ganymedus: Hij voelt zeer robust, en ligt lekker in mijn hand(en)...

-

• Señor Sjon
  • Laatst online: 26-11 10:57
Je hebt niet de andere 2 per ongeluk gezien (V500 & V600)?

Enne ik heb wel een T-Mobile kaart :Y)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
grappig telefoontje, alleen weer zo'n uitsteeksel a.k.a antenne dr aan..
hopelijk is het 'kabeltje'/'ander soort systeem' wat door scharnier loopt nu wel stevig.. bij mijn motorola V50 was dat zo kapot. (terwijl ik vrij zuinig ben)

Verwijderd

in jou handen wil dat wat zeggen ginz, die kolenscheppenvan jou ;)

• D3ft0n3
  • Laatst online: 19-11 22:39
heeft iemand deze phone al? ik ben zeer geintereseerd in dit dingetje en hoor graag wat reacties van mensen :D

Ignorance Is Bliss

• D3ft0n3
niemand ? :'(

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Ik heb hem daarstraks opgehaald op het postkantoor. Het is een hele mooie telefoon. Camerabeeld is zeer scherp. De icoontjes kun je inderdaad verbergen, dus je kunt gewoon de achtergrond zien. Het is wel ff uitdokteren hoe alles precies werkt (heb ook een E700, werkt toch iets makkelijker). Ik heb de T-mobile uitvoering en het is wel jammer dat er geen goede handleiding bijzit. Deze staat alleen op cd-rom. Verder voelt het telefoontje stevig aan en lijkt het klepje ook stevig vast te zitten. Nu maar afwachten hoe lang de batterij meegaat.

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 13:34:
Ik heb hem daarstraks opgehaald op het postkantoor. Het is een hele mooie telefoon. Camerabeeld is zeer scherp. De icoontjes kun je inderdaad verbergen, dus je kunt gewoon de achtergrond zien. Het is wel ff uitdokteren hoe alles precies werkt (heb ook een E700, werkt toch iets makkelijker). Ik heb de T-mobile uitvoering en het is wel jammer dat er geen goede handleiding bijzit. Deze staat alleen op cd-rom. Verder voelt het telefoontje stevig aan en lijkt het klepje ook stevig vast te zitten. Nu maar afwachten hoe lang de batterij meegaat.
:D kun je dr al wat meer over vertellen? heb ergens gelezen van mensen die maar 10 smsjes op konden slaan en bij anderen werd t telefoon steeds opgefucked. jij hier last van? of al andere dingen tegengekomen?

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

@D3ft0n3, ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Van de smsjes weet ik het nog niet, zit pas op 9. Verder werkt het toestel prima, ben nog geen software fouten tegengekomen ofzo en ik heb toch alles al uitgeprobeerd. Ik moet alleen wel zeggen dat de batterij net als die van de E700 niet lang meegaat. Heb er gisteren en eergisteren mee zitten spelen en moest hem dus vanochtend weer opladen. Het downloaden van beltonen en plaatjes e.d. gaat ook prima. Mocht ik iets tegenkomen dan laat ik dat zeker even weten. Ik zal ook ff opletten hoe het met de smsjes zit en zal dat hier even posten.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik vind de toetsen op de V300 niet mooi, wat dat aangaat vind ik de V600 en vooral de V500 mooier. De V600 heeft dan weer een verwisselbaar klepje en.. Ach ik weet het nog lang niet.. :{

Verwijderd

Update sms: ik zit nu al op 12 smsjes, dus geen probleem...

Verwijderd

Is er toevallig al iemand die weet hoe de simlock van dit toestel te verwijderen is?

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:29
Ik ben ook erg geinterreseerd in deze telefoon, waar ik erg nieuwsgierig naar ben is de kwaliteit van de foto's gemaakt met dit toestel,

heeft iemand dit toestel en kan die hier een plaatje (gemaakt met dit toestel) neerzetten :)

.

----------------------------------------

• D3ft0n3
Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v300/large/v300-45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.drymartini.ae1.net/images/v300/large/v300-46.jpg

Ignorance Is Bliss

• D3ft0n3
goed met een beetje mazzel heb ik m deze week nog in huis. Maar nu wil ik dus een leuk miniantennetje erop gooien

Afbeeldingslocatie: http://i5.ebayimg.com/01/i/00/ef/e7/e6_1.JPG

waardoor een minpunt vand it toestel wegvalt :D
nu kan ik m alleen via een of andere duitser krijgen. weet iemand misschien een nederlandse (online) winkel die deze antennetjes verkoopt?

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Bij welke Duitse zaak heb jij hem gevonden? Heb het toestel al een week en kan geen mini-antenne vinden...

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 20:19:
Bij welke Duitse zaak heb jij hem gevonden? Heb het toestel al een week en kan geen mini-antenne vinden...
http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=22319#ShippingPayment

[ Voor 16% gewijzigd door D3ft0n3 op 26-11-2003 00:06 ]

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Hallo!

Ik heb laatst een datacable voor de Motorola v300 gekocht, eigenlijk is het een datacable voor de Motorola V66. XP herkent dat er nieuwe hardware gevonden is, maar ik moet nog de juiste (USB) drivers installeren. Weet iemand of ik deze ergens gratis kan downloaden? of heeft iemand de drivers + synchronisatiesoftware voor mij?

Groeten,
Arthur

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
Ik twijfel zelf momenteel ook tussen de V300 en de samsung S500.

de v300 ondersteunt ook 4 mp3 beltonen? Wat moet ik me hierbij vorstellen?? Kan ik dna via de infrarood een mp3tje uppen naar me toestel en die als beltoon gebruiken?

Kan ik uberhaupt via de infrarood beltonen enzo op dit toestel zetten
en dan ook fotos eraf trekken??

bedankt

Verwijderd

Er zit geen infrarood op het toestel...

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 18:27:
Er zit geen infrarood op het toestel...
8)7 nevermind hehe

Verwijderd

Heb op www.motorola.nl geprobeert MP3-beltonen te downloaden, dit lukt helaas niet. Weet iemand een site waar nog meer kan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 15:08 ]

• D3ft0n3
Heb je al een datkabel + software? zo ja waar vandaan? heb dr ook snel 1 nodig :P
en had je nog die mini antenne besteld bij die duitsers?
ty :)

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Ik heb nog geen datakabel, weet ook nog niet waar je deze kunt halen. Ik kijk regelmatig even op www.discountoffice.nl, want die waren ook als 1 van de eersten met de datakabel voor de E700. Heb nog geen mini-antenne besteld. Mijn Duits is niet zo heel goed. Heb je ergens al een Nederlandse shop gevonden die hem verkoopt?

• D3ft0n3
nope nog geen NL mini-antenne kunnen vinden :( maar ben verder wel tevreden over t toestel, antenne zit me niet zo in de weg. alleen hij valt ssoms zomaar uit en dan flits ie weer aan met de melding service niet beschikbaar o.i.d.
en t geluid als je op de zijkant drukt is hard en irritant :P

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Dat uitvallen heb ik ook al een paar keer gehad. Had het vanmiddag nog, beeld viel weg, en op de voorkant had ik maar een half display. Echt heel vreemd. Nadat ik de accu even los had gehaald deed ie het weer gewoon... Als ie bij mij uitvalt springt ie niet meer vanzelf terug aan.

• D3ft0n3
btw heb jij al email aan de praat gekregen? ik weet nie psies wak moet instellen (heb @home) en zolang ik geen datakabel heb is email kunnen ontvangen wel praktisch

[ Voor 29% gewijzigd door D3ft0n3 op 08-12-2003 20:13 ]

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Ben ik ook al mee bezig geweest. Ik heb gewoon mijn zonnet instellingen erin gezet, maar elke keer als ik naar de e-mail wil gaan geeft ie aan dat hij eerst ingesteld moet worden. Heb jij dat ook?

• D3ft0n3
mjah dat krijg ik dus ook, maar ik weet die isp instellingen voor gprs ook niet, denk dat je die eerst moet weten. btw als je een beltoon voor 1 iemand instelt krijg je dat toontje ook als je een smsje van die persoon krijgt..... kun je niet gewoon een beltoon en een smstoon per persoon instellen? :/ zo niet mooi kut hoef niet de hele tijd een heel muziekje aant ehoren alsik een smsje krijg (ik bedoel een specifiek iemand hea, je kunt wel gewoon apart beltonen en smstonen inschakelen die voor iedereen gelden)

Ignorance Is Bliss

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 19:59
kan iemand bij de prijs zeggen van dit toestel zonder abbonement???
kheb vandaag m'n nokia verkocht dus ben op zoek naar nieuwe tel. ik las in de nieuwe veronice gids iets over deze telefoon en lijkt me wel leuk ding.
khoop iig wel dat ie goedkoper is als de samsung e700..

Verwijderd

Ik heb hem gekocht voor 265 euro (incl. verzendkosten) bij www.rinkel.nl. Er zit wel een T-Mobile simlock op... Had hem de volgende dag al in huis.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 19:59
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:04:
Ik heb hem gekocht voor 265 euro (incl. verzendkosten) bij www.rinkel.nl. Er zit wel een T-Mobile simlock op... Had hem de volgende dag al in huis.
en dat is zonder abbonement???

en kan iemand mij ook vertellen wat op dat display komt te staan bij dat klepje??tijd datum ofzo?? of t netwerk?? want op die voorbeeld plaatjes staat daar gewoon motorola ik denk niet dat dat blijft staan daar...

Verwijderd

Dat is inderdaad zonder abonnement... Op het display komt de tijd te staan als ie dicht is (samen met batterijmeter en bereikmeter) Als het klepje open is staat er bij mij T-Mobile in dat schermpje..

• D3ft0n3
*kick* iemand al een datakabel? :/

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Weet iemand waar de telefoon het goedkoopst is (simlock of niet, maakt niet uit)? Ik vind het namelijk best wel een aantrekkelijke telefoon maar hij is nergens te krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:54:
Weet iemand waar de telefoon het goedkoopst is (simlock of niet, maakt niet uit)? Ik vind het namelijk best wel een aantrekkelijke telefoon maar hij is nergens te krijgen.
Nergens te krijgen? ik heb `m al een aantal keer gezien bij shops zoals the phonehouse en belcompany. Anders kun je natuurlijk op internet even kijken. Daar zijn de prijzen altijd het gunstigst

Verwijderd

De V300 is bij meerdere shops te koop hoor. Wees eens creatief en zoek zelf even op internet. Misschien kom je dan zelfs wel de goedkoopste tegen? 8)7

Verwijderd

Is dit toestel alleen maar te koop icm T-mobile? Daar wil ik nou juist vanaf.

Verwijderd

Yep, de normale versie is nog nergens leverbaar...

Verwijderd

Info posten over unlocken is NIET de bedoeling.

[ Voor 78% gewijzigd door intoxicated op 06-01-2004 17:47 ]

• Mottebelke
  • Laatst online: 28-11 15:56
Is die V300 een beetje een stevig toestel? Dus is het klepje niet brak en is de antenne een beetje stevig gemonteerd?

Verwijderd

Ik heb de V300 en de E700 en ze voelen beiden net zo stevig aan, ondanks dat de E700 duurder is. Op het klepje van de V300 zit geen speling en de antenne zit ook goed vast. Heb geen rammeltjes of iets dergelijks kunnen ontdekken..

Verwijderd

Iemand zei hier dat hij dit toestel op de site van Rinkel.nl heeft gekocht maar ik kan hem daar nergens vinden. En bij de site waar ik hem besteld heb komt hij maar niet binnen. Iemand ook enig idee hoe duur hij los bij Belcompany is?

Verwijderd

Hij is bij deze shops niet meer te koop. Bij Belcompany is hij ook van de site af. Ik denk dat je moet wachten op de gewone versie omdat de t-mobile versie uitverkocht is.

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds kort de motorola v300.
Ik wil graag spelletjes kopieren naar mijn gsm, maar dat wil niet via Mobile phonetools. (ik heb die USB kabel van motorola)
Audio en pics kopieren lukt wel.

kan iemand mij vertellen hoe ik wel die spelletjes kan kopieren?
Ik heb al gegoogled, en daar alleen die mobile phonetools gevonden. Er zijn ook nog wel compagnion tools, maar dat werkt niet.

Alvast bedankt.

Groetjes Sandra

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 13:36 ]

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 13:34:
Hoi,

Ik heb sinds kort de motorola v300.
Ik wil graag spelletjes kopieren naar mijn gsm, maar dat wil niet via Mobile phonetools. (ik heb die USB kabel van motorola)
Audio en pics kopieren lukt wel.

kan iemand mij vertellen hoe ik wel die spelletjes kan kopieren?
Ik heb al gegoogled, en daar alleen die mobile phonetools gevonden. Er zijn ook nog wel compagnion tools, maar dat werkt niet.

Alvast bedankt.

Groetjes Sandra
:o waar heb je datakabel vandaan? :>

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op 08 februari 2004 @ 01:09:
[...]

:o waar heb je datakabel vandaan? :>
Bij T-for Telecom. Ik had de laatste.

Verwijderd

Niemand weet hoe je spelletjes kunt kopieren naar de gsm?????

Verwijderd

Bij vivacom is de telefoon weer binnen!!!!!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Vanaf dinsdag 29 maart is dit toestel simlock vrij verkrijgbaar bij de Lidl, inclusief USB kabel voor €169,-... voor dat geld geen slechte deal, al zou ik voor de Moto MPx200 voor €125,- bij Typhone.nl alleen heeft die weer geen camera
Pagina: 1