"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
-- late edit --
mijn reactie was alleen maar om aan te geven bij de persoon boven me dat hij niet de enige was hoor.. maaruh tja, schijnbaar mag je helemaal niets meer posten hier zonder dat je commentaar krijgt?? beetje jammer..
[ Voor 91% gewijzigd door Insano op 28-10-2003 20:28 ]
-
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als de Motorola site zegt dat hij het neit heeft, dan zal het wel neit zo zijn...Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 15:40:
Ginz, heb jij al ergens kunnen achterhalen of de V300 nu wel of niet bluetooth heeft? want daar zijn og wel tegenstrijdige meldingen over. M.I. zal het 't niet hebben, maar je weet nooit.
Ik heb helaas geen T-Mobile SIM-kaart tot mijn beschikking, dus ik kan `m ook niet uitproberen.
-
Verwijderd
Voelt hij wel een beetje sollide, vond de v70 wat fragiel
Verwijderd
Zit dat gvd-de irri 4 pictogrammen menu wat constant over je wallpaper heen staat er nog in zo ja, dan mij niet gezien , mijn T720 heeft dat irri menu constant op het scherm waardoor je er geen fatsoenlijke wallpaper op kunt zetten zonder dat 3/4 achter die domme pictogrammen geprakt zit.
Verwijderd
Dus ik kan niet bekijken of die icoontjes er nog zitten.....
@Ganymedus: Hij voelt zeer robust, en ligt lekker in mijn hand(en)...
-
Enne ik heb wel een T-Mobile kaart
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
hopelijk is het 'kabeltje'/'ander soort systeem' wat door scharnier loopt nu wel stevig.. bij mijn motorola V50 was dat zo kapot. (terwijl ik vrij zuinig ben)
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 13:34:
Ik heb hem daarstraks opgehaald op het postkantoor. Het is een hele mooie telefoon. Camerabeeld is zeer scherp. De icoontjes kun je inderdaad verbergen, dus je kunt gewoon de achtergrond zien. Het is wel ff uitdokteren hoe alles precies werkt (heb ook een E700, werkt toch iets makkelijker). Ik heb de T-mobile uitvoering en het is wel jammer dat er geen goede handleiding bijzit. Deze staat alleen op cd-rom. Verder voelt het telefoontje stevig aan en lijkt het klepje ook stevig vast te zitten. Nu maar afwachten hoe lang de batterij meegaat.
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
heeft iemand dit toestel en kan die hier een plaatje (gemaakt met dit toestel) neerzetten
.
----------------------------------------
waardoor een minpunt vand it toestel wegvalt
nu kan ik m alleen via een of andere duitser krijgen. weet iemand misschien een nederlandse (online) winkel die deze antennetjes verkoopt?
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=22319#ShippingPaymentVerwijderd schreef op 25 november 2003 @ 20:19:
Bij welke Duitse zaak heb jij hem gevonden? Heb het toestel al een week en kan geen mini-antenne vinden...
[ Voor 16% gewijzigd door D3ft0n3 op 26-11-2003 00:06 ]
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Ik heb laatst een datacable voor de Motorola v300 gekocht, eigenlijk is het een datacable voor de Motorola V66. XP herkent dat er nieuwe hardware gevonden is, maar ik moet nog de juiste (USB) drivers installeren. Weet iemand of ik deze ergens gratis kan downloaden? of heeft iemand de drivers + synchronisatiesoftware voor mij?
Groeten,
Arthur
de v300 ondersteunt ook 4 mp3 beltonen? Wat moet ik me hierbij vorstellen?? Kan ik dna via de infrarood een mp3tje uppen naar me toestel en die als beltoon gebruiken?
Kan ik uberhaupt via de infrarood beltonen enzo op dit toestel zetten
en dan ook fotos eraf trekken??
bedankt
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 18:27:
Er zit geen infrarood op het toestel...
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 15:08 ]
en had je nog die mini antenne besteld bij die duitsers?
ty
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
en t geluid als je op de zijkant drukt is hard en irritant
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door D3ft0n3 op 08-12-2003 20:13 ]
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Ignorance Is Bliss
kheb vandaag m'n nokia verkocht dus ben op zoek naar nieuwe tel. ik las in de nieuwe veronice gids iets over deze telefoon en lijkt me wel leuk ding.
khoop iig wel dat ie goedkoper is als de samsung e700..
Verwijderd
en dat is zonder abbonement???Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:04:
Ik heb hem gekocht voor 265 euro (incl. verzendkosten) bij www.rinkel.nl. Er zit wel een T-Mobile simlock op... Had hem de volgende dag al in huis.
en kan iemand mij ook vertellen wat op dat display komt te staan bij dat klepje??tijd datum ofzo?? of t netwerk?? want op die voorbeeld plaatjes staat daar gewoon motorola ik denk niet dat dat blijft staan daar...
Verwijderd
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Verwijderd
Nergens te krijgen? ik heb `m al een aantal keer gezien bij shops zoals the phonehouse en belcompany. Anders kun je natuurlijk op internet even kijken. Daar zijn de prijzen altijd het gunstigstVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 22:54:
Weet iemand waar de telefoon het goedkoopst is (simlock of niet, maakt niet uit)? Ik vind het namelijk best wel een aantrekkelijke telefoon maar hij is nergens te krijgen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door intoxicated op 06-01-2004 17:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb sinds kort de motorola v300.
Ik wil graag spelletjes kopieren naar mijn gsm, maar dat wil niet via Mobile phonetools. (ik heb die USB kabel van motorola)
Audio en pics kopieren lukt wel.
kan iemand mij vertellen hoe ik wel die spelletjes kan kopieren?
Ik heb al gegoogled, en daar alleen die mobile phonetools gevonden. Er zijn ook nog wel compagnion tools, maar dat werkt niet.
Alvast bedankt.
Groetjes Sandra
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 13:36 ]
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 13:34:
Hoi,
Ik heb sinds kort de motorola v300.
Ik wil graag spelletjes kopieren naar mijn gsm, maar dat wil niet via Mobile phonetools. (ik heb die USB kabel van motorola)
Audio en pics kopieren lukt wel.
kan iemand mij vertellen hoe ik wel die spelletjes kan kopieren?
Ik heb al gegoogled, en daar alleen die mobile phonetools gevonden. Er zijn ook nog wel compagnion tools, maar dat werkt niet.
Alvast bedankt.
Groetjes Sandra
Ignorance Is Bliss