[win2k] 2 Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik heb 2 problemen, allereerst:

Mijn iconen zijn 256 kleuren, dit is nogal irritant zoals je zult begrijpen. Het kwam na het starten van Netmeetingen ik weet niet hoe je dit kunt verhelpen. Mocht iemand een oplossing hebben? Graag.

Dan het volgende:

Ik wou zonet even een videoclipje kijken in Winamp3, tot mijn verbazing krijg ik een BSOD (in Win2k ja) met _KERNEL_BOOT_TRAP_ of iets dergelijks en dan kan ik rebooten etc, je kent het wel. Maar nu is het vreemde, in een andere player werkt het wel gewoon zoals het hoort te werken.

Nou ben ik toch eigenlijk wel tot de conclusie gekomen dat dit in verband met elkaar staat, toen ik die iconen zo weird had begonnen de problemen gewoon. Kan jij me uit de brand helpen?

Enorm bedankt en ga zo door met deze site/forum! :)

Willem-Aart
(1e post)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 23:02
Welkom op GoT...

Dit heb ik via google gevonden... lijkt op het probleem wat jij hebt; tenminste het eerste.. lees het even door zou ik zeggen..

http://www.experts-exchan...s/Win2000/Q_20672025.html

offtopic:
btw. greetings hoeven niet op GoT; we groeten elkaar toch altijd..

Pvouput live

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Het eerste probleem is verholpen, ik heb die instelling het register gedaan en het werkte. Inmiddels heb ik alle snelkoppelingen die ik naar Netmeeting kon vinden verwijderd :).

Maar je voelt 'm misschien wel aankomen, het 2e probleem doet zich nogsteeds voor. Waar ligt dit aan? Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welkom op GoT :)

Zou je voor je BSOD probleem een nieuw topic willen openen - als we in dit topic doorgaan, krijg je namelijk nog veel reacties van mensen op je 1e vraag, en dat is zonde van zowel jouw als hun energie.

Ik sluit dit topic daarom even, open gerust een nieuw met een duidelijke omschrijving van ej probleem. Let erop dat "_KERNEL_BOOT_TRAP_ of iets dergelijks" niet genoeg informatie is. Probeer zoveel mogelijk, relevante, informatie te voorzien en open daarmee je topic.

Lees ook dit nog eventjes door:
Windows Operated Systems - FAQ
Windows XP en 2000 BSOD guide

PS: Probeer in je volgende topic een iets betere titel te kiezen - heel WOS staat vol met problemen :+

Dit topic is gesloten.