Dual monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb een ASUS V6800 en een of ander oud trident ISA kaartje. Nou krijg ik in windows de melding dat mijn ASUS niet goed werkt omdat de primaire adapter geen multi monitor ondersteunt.

Nou wil ik een ding effe heel zeker weten:
Die primaire kaart is toch niet mijn V6800 he? Ik kreeg alleen maar beeld op het trident kaartje, dus ik hoop/denk/hoop dat windhoos dat ding primair heeft gemaakt.

Nog 1 ding: weet iemand wat voor oude ISA kaartjes multi monitor ondersteunen? Die gast waar ik de trident vandaan heb heeft dus een hele doos met van die oude dingen en ik wil dus effe gericht iets mee kunnen nemen.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

videokaartjes gebaseerd op S3, maar serieus je kan beter voor 100 piek een leuke TNT2 kaartje kopen...

:z

• Palomar
  • Niet online
dual monitor kan alleen met PCI (of AGP) kaartjes :).. geen ISA dus..

• VROEM!
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Nou, ik sprak vanmiddag een monteur van A-tembo en die zei dat een ISA kaartje in principe ook moet kunnen, mits de chipset op dat geval (en je AGP kaart ofkors) MM ondersteunt.

Maar een V6800 ondersteunt toch wel multimonitor of niet?

Enneh, de monitor die ik er bij heb hangen is zo klein en oud dat een TNT2 echt overkill is. Bovendien gebruik ik dat geval dus_absoluut_niet voor 3D. Het wordt alleen een werkbalken neerpleur plek, dus als me 2e kaart 16/24 bits kleur op 800x600@72 Hz trekt is hij direct goed genoeg.

ieeeepppppp :P

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die Asus kan vast wel multimonitor, maar volgens mij kan het inderdaad ook echt alleen met PCI kaartjes. Kijk of je gewoon een oud S3 Trio64V+ kaartje oid kan krijgen (gebruik ik hier ook).

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 05 december 2000 22:49 schreef Bigs het volgende:
Die Asus kan vast wel multimonitor, maar volgens mij kan het inderdaad ook echt alleen met PCI kaartjes. Kijk of je gewoon een oud S3 Trio64V+ kaartje oid kan krijgen (gebruik ik hier ook).
idd.. die werkt wel onder win9x. Gebruik je echter win2000 dan is ie niet aan te raden.. 99% kans dat ie het niet doet, check goed de win2k HCL.
Pagina: 1