"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
dit is een leuk topic...
ik blaas hier weer leven in
(nauw jah.... dichts bij blazen in de buurt
)
zelf weet ik wel een paar leuke dingen om SAP te laten crashen....
probeer maar eens deze systeem tabel op te vragen:
transactie SE11 of (SE84 en dan tabbelen zoeken) en dan DD03L alle records laten zien.... dit zijn er namelijk meer dan een millioen en dan loopt SAP vast... (alleen de user side.. en maar 1 window... maar toch...)
ook een mooie is om SAP te blijven vragen om een steeds groter Klassen diagram te tekenen (soort van klassendiagram ... meer datadiagram maar kweet het woordje nie)
ik blaas hier weer leven in
(nauw jah.... dichts bij blazen in de buurt
zelf weet ik wel een paar leuke dingen om SAP te laten crashen....
probeer maar eens deze systeem tabel op te vragen:
transactie SE11 of (SE84 en dan tabbelen zoeken) en dan DD03L alle records laten zien.... dit zijn er namelijk meer dan een millioen en dan loopt SAP vast... (alleen de user side.. en maar 1 window... maar toch...)
ook een mooie is om SAP te blijven vragen om een steeds groter Klassen diagram te tekenen (soort van klassendiagram ... meer datadiagram maar kweet het woordje nie)
phonixor perfection improved
Mjah, dit is totaal niet de bedoeling op GoT 
Ik ga er van uit dat mensen die met SAP moeten werken over het algemeen volwassen genoeg zijn om niet willens en wetens vandalisme te plegen op het computer systeem
Ik ga er van uit dat mensen die met SAP moeten werken over het algemeen volwassen genoeg zijn om niet willens en wetens vandalisme te plegen op het computer systeem
Dit topic is gesloten.
![]()