ActiveSync: Unresolved Items bij mail

Pagina: 1
Acties:

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Activesync geeft de melding bij mail dat er 14 items unresolved zijn. Op "resolve items" klikken verandert niets. Ik zie wel gewoon de mail van de laatste paar dagen staan op mijn PPC. Voor zover ik kan zien, is er op mijn PPC niets geks in de mail te vinden. Verder heb ik geen problemen met mijn PPC.

Ff wat gegevens:
-Ik gebruik OutlookXP en WinXP
-Ik gebruik ActiveSync 3.7.1
-Mijn PPC is een Toshiba e310 met MS PPC 3.0.11171 (build 11178)
-Mijn cradle zit aangesloten op een USB poort

Wat ik zelf al geprobeerd heb:
-Zoeken op GoT :)
-Zoeken op MS (kon de logfiles die daar genoemd werden niet vinden op PC en PPC)
-Upgrade van ActiveSync van 3.5 naar 3.7.1
-Repareren van mijn .PST bestand

Wie heeft suggesties?

• peli
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:53
Zou kunnen veroorzaakt worden door één (of meerdere) mailtje(s) met een attachment wat niet bekend is binnen AS/PPC, zoals *.ppt, *.zip.

• RutgerJan
Nee. Tenminste, in de laatste 5 dagen (de periode die ik gesynced wil hebben op mijn PPC) staan niet zulke bestanden. Dan nog lijkt het me vreemd dat dit een probleem op zou leveren.

• RutgerJan
Schopperdeschop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Weinig kans maar het kan ook andersom zijn; dat op de PPC juist een "fout" mailtje staat. Anders: je zou als test even bijv. de helft van je mail in je inbox laten staan en de rest even in een temp folder kunnen zetten, als het dan wel goed gaat herhalen met 3/4 en je ziet waar het fout gaat. (Als het aan een bepaald mailtje ligt dat een raar formaat heeft).

offtopic:
Leuke topicstart O+

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 31-10-2003 12:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RutgerJan
Ok F_J_K, ga ik binnenkort als ik tijd heb ff proberen, kijken of dat werkt. 't Is dan nog steeds wel lastig om te bepalen welk mailtje dan fout is, en wat je moet doen als dat idd het geval blijkt te zijn.
Ik heb ook al zitten denken dat ik mijn PPC kan resetten. Moet ik wel alles opnieuw installeren, maar misschien dat het wel werkt...

F_K_J: Wat bedoel je met je offtopic opmerking?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

RutgerJan schreef op 01 november 2003 @ 21:20:
Ok F_J_K, ga ik binnenkort als ik tijd heb ff proberen, kijken of dat werkt. 't Is dan nog steeds wel lastig om te bepalen welk mailtje dan fout is, en wat je moet doen als dat idd het geval blijkt te zijn.
Ik heb ook al zitten denken dat ik mijn PPC kan resetten. Moet ik wel alles opnieuw installeren, maar misschien dat het wel werkt...
Resetten zou helpen als het aan die kant zit ja. Maar idd. een hoop werk alles weer te krijgen zoals je het wilt (maak dus even een backup voor je het probeert :P )

Die methode van mij kan redelijk snel werken (steeds de helft, afhankelijk van hoeveel mail je krijgt en wat gokwerk in een paar pogingen raak). Maar een oplossing is het natuurlijk niet, wat dat betreft heb je iemand anders met ervaring ermee nodig :)
Wat bedoel je met je offtopic opmerking?
offtopic:
Dat je precies aangeeft wat er aan de hand is, wat er al geprobeerd is etc - dat maakt het erg duidelijk. Gaat wel eens anders bij anderen. Klein complimentje dus :)
Die smiley moet je niet al te serieus nemen, afhankelijk van je geslacht en afgaand op je username meende ik dat dus echt niet 8) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RutgerJan
Opnieuw initialiseren van mijn PPC heeft het probleem opgelost.
Pagina: 1