Iemand al bekend met Coojo?? Kwam gisteren na een tijdje zoeken naar een MSN mogelijkheid voor mijn Nokia 6610 op deze site terecht.

Zie screenshots.
De trial versie kun je gewoon mee werken, wanneer je de volledige versie aan wilt schaffen kost dit tussen de 5 en 10 euro...
Heb zelf de trial versie geprobeerd en deze werkte gedeeltelijk. Ik kon chatten in een chatbox en inloggen op ICQ.. Alleen MSN kan ik niet inloggen, wanneer ik dit probeer sluit het programma af
Misschien dat meerdere mensen ervaring met dit programma hebben en een oplossing weten.. En voor de rest is, vooral de trial versie, wellicht het proberen waard.

Coojo Messenger is a full featured Mobile Instant Messenger:
- Chat with your ICQ, MSN and Yahoo friends
- Friends list shows you which of your friends are online or offline
(also ICQ, MSN and Yahoo friends)
- Meet new people in public chat rooms
- Foto Messaging: Take and receive photos. Send photos to chat rooms or to your friends. All this is very cheap and photos are transferred in few seconds while no MMS messages are used. (Symbian S60)
- Use cool and funny avatars and smileys (Symbian S60)
Je kunt op de site via WAP een gratis trial versie downloaden.Geschikt voor:
Symbian Series 60:
Nokia 7650, 3650, 6600 and N-Gage
Java MIDP S40 mobiles:
Nokia 3300, 5100, 6100, 6200, 6210, 6220, 6610, 6800, 7210 and 7250
Java MIDP S30 mobiles:
Nokia 3510i, 3520, 3560
Siemens Java mobiles:
Siemens Sl55, M55
Zie screenshots.
De trial versie kun je gewoon mee werken, wanneer je de volledige versie aan wilt schaffen kost dit tussen de 5 en 10 euro...
Heb zelf de trial versie geprobeerd en deze werkte gedeeltelijk. Ik kon chatten in een chatbox en inloggen op ICQ.. Alleen MSN kan ik niet inloggen, wanneer ik dit probeer sluit het programma af
Misschien dat meerdere mensen ervaring met dit programma hebben en een oplossing weten.. En voor de rest is, vooral de trial versie, wellicht het proberen waard.