Coojo: Java messenger voor mobiel

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:26
Iemand al bekend met Coojo?? Kwam gisteren na een tijdje zoeken naar een MSN mogelijkheid voor mijn Nokia 6610 op deze site terecht.

Afbeeldingslocatie: http://www.coojo.com/images/s60_splash.gif
Coojo Messenger is a full featured Mobile Instant Messenger:

- Chat with your ICQ, MSN and Yahoo friends
- Friends list shows you which of your friends are online or offline
(also ICQ, MSN and Yahoo friends)
- Meet new people in public chat rooms
- Foto Messaging: Take and receive photos. Send photos to chat rooms or to your friends. All this is very cheap and photos are transferred in few seconds while no MMS messages are used. (Symbian S60)
- Use cool and funny avatars and smileys (Symbian S60)
Geschikt voor:

Symbian Series 60:
Nokia 7650, 3650, 6600 and N-Gage

Java MIDP S40 mobiles:
Nokia 3300, 5100, 6100, 6200, 6210, 6220, 6610, 6800, 7210 and 7250

Java MIDP S30 mobiles:
Nokia 3510i, 3520, 3560

Siemens Java mobiles:
Siemens Sl55, M55
Je kunt op de site via WAP een gratis trial versie downloaden.

Zie screenshots.

De trial versie kun je gewoon mee werken, wanneer je de volledige versie aan wilt schaffen kost dit tussen de 5 en 10 euro...

Heb zelf de trial versie geprobeerd en deze werkte gedeeltelijk. Ik kon chatten in een chatbox en inloggen op ICQ.. Alleen MSN kan ik niet inloggen, wanneer ik dit probeer sluit het programma af :?

Misschien dat meerdere mensen ervaring met dit programma hebben en een oplossing weten.. En voor de rest is, vooral de trial versie, wellicht het proberen waard.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-04 21:50
ik heb het net even geprobeerd en ik wordt er idd ook uitgeknikkerd bij msn

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

harryslinger schreef op 28 oktober 2003 @ 13:48:
ik heb het net even geprobeerd en ik wordt er idd ook uitgeknikkerd bij msn
Wellicht door de aanpassingen van Microsoft met betrekking tot de msn servers?

• .GoO
jvo schreef op 28 October 2003 @ 13:59:
[...]

Wellicht door de aanpassingen van Microsoft met betrekking tot de msn servers?
Heb gelezen (op buitenlandse fora) van mensen waar het wel werkte.. Maar of dat voor de nieuwe policy was weet ik niet.. Maar toch vreemd dat het programma dan meteen afsluit?

Beetje raar ook dat er op die site geen forum, email adres of enige vorm van support is...

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
hee, leuk programma ik heb ook dat het programma zichzelf steeds afsluit,
hoe komt dat? moet je het dan betalen ofzo?

• .GoO
DSC schreef op 28 October 2003 @ 14:30:
hee, leuk programma ik heb ook dat het programma zichzelf steeds afsluit,
hoe komt dat? moet je het dan betalen ofzo?
Nee, MSN zou ook in de trial gewoon moeten werken.. Als ik MSN nou ook gewoon werkend krijg ben ik wel bereid er 10 euro voor neer te leggen.. ICQ doet het dus wel, en YAHOO weet ik niet want dat gebruik ik niet...

• Insano
ja dat vind ik dus ook, maar ik heb het nu het afgelopen kwartier zitten gebruiken he, en ook dan sluit het programma zich steeds af.. vaag is dat. terwijl msn settings eruit zijn..

• .GoO
DSC schreef op 28 oktober 2003 @ 14:42:
ja dat vind ik dus ook, maar ik heb het nu het afgelopen kwartier zitten gebruiken he, en ook dan sluit het programma zich steeds af.. vaag is dat. terwijl msn settings eruit zijn..
Hm daar had ik dan weer geen last van.. Ik kon gewoon op ICQ en in de chatboxen komen.. Misschien nog buggy of toch omdat het een trial is? Geloof dat het aantal berichten per sessie gelimiteerd was ofzo..

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 12:55
Hmm, heb dus een M55 besteld en dit lijkt me wel handig idd... Maar is het dan zo dat het via via een andere server gaat? Want dan zou je op je mobiel dus iedereen weer moeten toevoegen en iedereen moet jou accepteren... Of kan je gewoon inloggen met het passport wat je thuis ook gebruikt?

Iemand trouwens die een werkende mobiele java MSN-kloon heeft? Lees steeds dat MSN niet werkt :(

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• .GoO
Chimera schreef op 28 October 2003 @ 15:15:
Hmm, heb dus een M55 besteld en dit lijkt me wel handig idd... Maar is het dan zo dat het via via een andere server gaat? Want dan zou je op je mobiel dus iedereen weer moeten toevoegen en iedereen moet jou accepteren... Of kan je gewoon inloggen met het passport wat je thuis ook gebruikt?

Iemand trouwens die een werkende mobiele java MSN-kloon heeft? Lees steeds dat MSN niet werkt :(
Gewoon passport van thuis.. Mn online ICQ lijst zag ik gewoon staan.. En MSN kloon is dit dus.. Had eerst een webbased MSN die half werkte maar die is er nu mee gestopt.. En als dit goed zou werken is het ideaal..

• Insano
mjah, helaas werkt het niet ideaal, aangezien toen ik thuis kwam nog ff zat te proberen, maar nu wilde het programmatje helemaal neiteens meer inloggen, en bleef het hangen.

overigens heb ik een nokia 5100, maar daaraan zou het probleem niet moeten kunnen liggen. ;-)

ik heb et er maar afgeflikkert, dan maar msn'en / icqen bij een computer, en als het moet via mn ipaq + infrarood..

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 12:55
Ah oke, naja ik ga et gewoon ff proberen, de M55 schijnt een open filesystem te hebben dus het kan er makkelijk weer af :p

Verwacht em deze week eigenlijk nog wel, en anders maandag...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Verwijderd

Waar in het menu kun je inloggen op msn? Ik zie namelijk alleen maar ICQ staan.

• .GoO
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 00:38:
Waar in het menu kun je inloggen op msn? Ik zie namelijk alleen maar ICQ staan.
Bij MSN/ICQ/AIM settings je gegevens invullen..

Verwijderd

devv05 schreef op 08 november 2003 @ 11:32:
[...]

Bij MSN/ICQ/AIM settings je gegevens invullen..
In het hoofdmenu ga ik naar Setups. In het Setups menu zie ik alleen maar ICQ Setup staan. Niks geen MSN/ICQ/AIM settings in ieder geval.

• .GoO
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 04:28:
[...]

In het hoofdmenu ga ik naar Setups. In het Setups menu zie ik alleen maar ICQ Setup staan. Niks geen MSN/ICQ/AIM settings in ieder geval.
Misschien een nieuwe versie waarin ze MSN eruit gehaald hebben?

Verwijderd

devv05 schreef op 19 november 2003 @ 10:11:
[...]

Misschien een nieuwe versie waarin ze MSN eruit gehaald hebben?
Ik heb versie 1.1.0.
Pagina: 1