specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Of telkens de lokale smtp server vragen.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Justem ...samo-arne schreef op 28 oktober 2003 @ 13:27:
gewoon een lokale isp zoeken (de hotels kunnen je daar vaak mee helpen)
De meeste hotels kunnen je daar wel mee helpen of hebben zelfs een account die je kan instellen.
Sommige luxe hotels hebben zelfs een LAN kabletje wat je er zo aan kan hangen en voila ....
Althans : dat is mijn eigen ervaring in Azie ...
Verwijderd
Het emailadres wat ik gebruik is mijn email@mijnwebsite.nl, daar kan ik een mailbox van maken, of forwarden naar een adres van mijn keuze. Mocht ik ooit voor langere tijd weggaan, laat ik die forwarden naar mijn webmail account.
Verwijderd
* vraag of ze geen adsl aansluiting hebben ( mijn vorig hotel in shanghai had dit )
* zoek een internet cafe ( keyloggers ? lan kabel in hotel is even veel kans dan dat een inet cafe keyloggers hebben )
waar gaat hij juist ? in het platteland ga je geen kans hebben voor op inet te gaan denk ik , als hij de lokale taal niet spreekt bedoel ik
Van het kastje naar de muur lopen...
waarschijnlijk ook wel draadloos (WIFI)
Ik weet niet of ik de link mag plaatsen. Wij hebben verder geen relatie met dat bedrijf, maar er wordt nogal fel gereageerd op het plaatsen van links.
Lijkt dit je wat?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Dat is precies wat ik zoek!P_de_B schreef op 28 oktober 2003 @ 14:06:
Je hebt providers die wereldwijd lokale inbelpunten hebben. Wij gebruiken er ook een van. Je installeert een tooltje op je PC, selecteert het land waar je bent en klikt op verbindenl. Het werkt bij ons heel goed. (en ze hebben ook in Vietnam inbelpunten, in +/- 18 verschillende steden)
Ik weet niet of ik de link mag plaatsen. Wij hebben verder geen relatie met dat bedrijf, maar er wordt nogal fel gereageerd op het plaatsen van links.
Lijkt dit je wat?
als je het niet wil/mag plaatsen kan je hem wel mailen zie profiel wat me mail adres is
Hij kan de mail adressen al via webmail bereiken maar dan heb je nog een internetverbinding ergens nodig. Naar aller waarschijnlijkheid heeft zijn hotel wel ergens een pc staan. Internetcafe's wil ik liever niet!
[ Voor 14% gewijzigd door Dreamer op 28-10-2003 15:47 ]
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Wat is eigenlijk het beleid ten aanzien van links als deze? Spam kun je het niet noemen, maar volgens mij wordt het snel zo gezien.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Valt wat mij betreft niet onder spam, eerder onder handig, misschien zelfs iets voor de faq. Veel mensen hebben wel interesse in zoiets,vooral wanneer de vakantieperioden eraan komen.P_de_B schreef op 28 October 2003 @ 16:07:
En via mail verstuurd.
Wat is eigenlijk het beleid ten aanzien van links als deze? Spam kun je het niet noemen, maar volgens mij wordt het snel zo gezien.
mail mij ook maar
Daar zou ik een paar modjes over mailen, dan weet je het direct zeker (en je hebt een beste kans dat de link geplaatst wordtP_de_B schreef op 28 October 2003 @ 16:07:
En via mail verstuurd.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Er komen tig mensen in een internetcafe. Vreemden. Anonieme gezichten. Waarom zou vreemde nou jouw mail willen lezen.