Ik heb een ATI radeon mobility M7 (7500)
Gister heb ik onofficiele (lees: gemodde) drivers voor geinstaleerd.
Okay dat is stom, maar het is gebeurd.
Die werkten niet (joh) dus ik wou de oude drivers weer instaleren
1. Als ik setup op start krijg ik na een paar keer next te drukken deze melding: probeer eerste de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA stuurprogramma. Dus dat wil niet
2. Als ik de drivers wil updaten in apparaat beheerd (gewoon aangeven waar de *.inf 's staan. Dan zegt ie (nadat ie een paar bestanden naar system32 heeft gekopieerd) dat de instalatie niet voltooit is..
Dus hoe ik het ook went of keer ik mag mijn drivers niet instaleren
Voor de goede oorde hier, we hebben het over 1 jaar ouder drivers die bij mijn laptop zaten (ASUS L3800c) en er staan geen nieuwere drivers op asus.com en er zijn geen mobility drivers berkrijgbaar (officiele dus)
Kan iemand mij helpen mijn drivers te instaleren
Want ik ben de foutmelding zat dat ik geen videokaart heb geinstaleerd
Gister heb ik onofficiele (lees: gemodde) drivers voor geinstaleerd.
Okay dat is stom, maar het is gebeurd.
Die werkten niet (joh) dus ik wou de oude drivers weer instaleren
1. Als ik setup op start krijg ik na een paar keer next te drukken deze melding: probeer eerste de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA stuurprogramma. Dus dat wil niet
2. Als ik de drivers wil updaten in apparaat beheerd (gewoon aangeven waar de *.inf 's staan. Dan zegt ie (nadat ie een paar bestanden naar system32 heeft gekopieerd) dat de instalatie niet voltooit is..
Dus hoe ik het ook went of keer ik mag mijn drivers niet instaleren
Voor de goede oorde hier, we hebben het over 1 jaar ouder drivers die bij mijn laptop zaten (ASUS L3800c) en er staan geen nieuwere drivers op asus.com en er zijn geen mobility drivers berkrijgbaar (officiele dus)
Kan iemand mij helpen mijn drivers te instaleren
Want ik ben de foutmelding zat dat ik geen videokaart heb geinstaleerd
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad