Nou had ik een probleempje en dacht ik even de GOT search te gebruiken. Maar dat werd ook een probleem. Wanneer ik namelijk een trefwoord intik en op search klik krijg ik een lijst met gevonden resultaten. Deze lijst echter wordt continu in Opera gereload tot in de eeuwigheid. Het zal vast iets simpels zijn maar na 2 dagen komt er niks naar boven wat mij een betere indicatie geeft. Op google had ik al gezocht maar kwam niet echt een topic tegen die specifiek met dit probleem te maken heeft.
Dat is echt een ander probleem bij jouw hier doet hij wel goed zoeken in Opera 7.21 staat Reload every XXX niet enabled bij jouw?
Ik quote Chem:
Opera 7.x is een brok ellende. Het crasht, heeft problemen met table cells en nog veel meer.
Het is niet nodig om meer bugs te melden icm Opera; het ding werkt gewoon niet goed, en we kunnen er niks aan doen.
Opera 7.x is een brok ellende. Het crasht, heeft problemen met table cells en nog veel meer.
Het is niet nodig om meer bugs te melden icm Opera; het ding werkt gewoon niet goed, en we kunnen er niks aan doen.
thx ... onder windows handeling (opera preferences) heb ik loading op instantly gezet. Nu reload got find niet meer continu.
1. Opera crasht niet. 7.21 is compleet stabiel. Stabieler als IE iig.Skizzik schreef op 28 October 2003 @ 12:07:
Ik quote Chem:
2. Table cells rendered die ondertussen ook goed.
Maar natuurlijk is het wel makkelijk om dingen ie/mozilla only te maken.
Je kan wel leuk Chem quoten, maar niet iedereen heeft overal verstand van. Peter-Paul Koch heeft deze chart opgesteld:Skizzik schreef op 28 October 2003 @ 12:07:
Ik quote Chem:
Dit gaat over css2. http://www.xs4all.nl/~ppk/Which browser is The Best?
Counting 'Yes' as 1 point and 'Buggy/Incorrect/whatever' as 1/2 point, I come to the following score (out of a possible total of 46 points):
Opera 7: 43.5 points
Mozilla: 39 points
Konqueror/Safari: 31 points
Opera 5 & 6: 30.5 points
Explorer 5 Mac: 29 points
Explorer 6: 22.5 points
Explorer 5.5 Windows: 21 points
Explorer 5 Windows: 21 points
Explorer 4 Windows: 16.5 points
Explorer 4 Mac: 12.5 points
iCab: 7 points
Netscape 4: 6 points
Omniweb: 6 points
Is this a scientific method? I doubt it, but at least it's easy to calculate.
Human Bobby
Verwijderd
Nouja, het is wel een functie die qua jscript enzo correct is ingevoerd, en ALLEEN in Opera 7.21 problemen geeft. Andere browsers en eerdere versies van opera hebben nergens last van. En het is geen bug in Opera?Justice schreef op 28 oktober 2003 @ 12:22:
[...]
Je kan wel leuk Chem quoten, maar niet iedereen heeft overal verstand van. Peter-Paul Koch heeft deze chart opgesteld:
[...]
Dit gaat over css2. http://www.xs4all.nl/~ppk/
En wat heeft die CSS2 chart daarmee te maken
Ik vind zijn test trouwens weinig duidelijk. O.a. deze opmerking:
Vind ik nogal vaag, doctype is w3c standard, dat hij ze niet mooi vind is niet relevant imo.I never use doctypes because I think 'doctype switching' is the worst disaster since the browser wars. All these tests are done on pages without doctypes. If a browser supports a certain declaration only with a doctype, that browser has taken a silly decision.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 12:27 ]
Ja, laten we die discussie weer beginnen.Eskimootje schreef op 28 October 2003 @ 12:15:
[...]
1. Opera crasht niet. 7.21 is compleet stabiel. Stabieler als IE iig.
2. Table cells rendered die ondertussen ook goed.
Maar natuurlijk is het wel makkelijk om dingen ie/mozilla only te maken.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Nee, want jij moet het maken en je mag zelf uitzoeken wat je wel en niet wilt ondersteunen. Ik heb geen problemen met Opera/GoT dus je hoeft er echt geen rekening mee te houden het werkt toch wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Eskimootje op 28-10-2003 12:28 ]
Jup we kunnen alleen maar blij zijn met wat het wel doet
Ik zeg aleen maar dat de reactie dat Opera 7 een brok ellende is niet gestaafd wordt door de feiten en ondersteuning van Opera 7, en dat het begrijpelijk is dat zo'n bewoording reacties oproept. Dit heeft verder weinig te maken met het wel of niet ondersteunen ervan van Opera 7 op GoT, dat is niet mijn keuze.
Dat die discussie vaker gevoerd wordt komt omdat opera 7.21 onder GoT bezoekers blijkbaar vaak gebruikt wordt
Dat die discussie vaker gevoerd wordt komt omdat opera 7.21 onder GoT bezoekers blijkbaar vaak gebruikt wordt
[ Voor 87% gewijzigd door Justice op 28-10-2003 12:37 ]
Human Bobby
Die discussie mag je best aangaan hoor
Ik vind alleen dat je dan ook met concrete verbeteringen moet komen om het eventueel wel werkend te krijgen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ACM heeft trouwens mijn laatste workaround voor deze opera-bug online gezet - kan iemand even testen of het refresh-probleem in opera nu opgelost is?
Intentionally left blank
Geen refrsh hier (7.21, WinXP), eerder wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Justice op 28-10-2003 12:38 ]
Human Bobby
Search doet het nu iig.
Version 7.21
Build 3218
Platform Win32
System Windows XP
Version 7.21
Build 3218
Platform Win32
System Windows XP
Verwijderd
Het is in andere topics vaker onderbouwd, het gaat dus om problemen die ALLEEN bij opera voorkomen en specifiek bij 7.21, zoals dit probleem. Dan mag je toch spreken van een bug in Opera as opposed to een bug in de code.Justice schreef op 28 October 2003 @ 12:28:
Jup we kunnen alleen maar blij zijn met wat het wel doetIk zeg aleen maar dat de reactie dat Opera 7 een brok ellende is niet gestaafd wordt door de feiten en ondersteuning van Opera 7, en dat het begrijpelijk is dat zo'n bewoording reacties oproept. Dit heeft verder weinig te maken met het wel of niet ondersteunen ervan van Opera 7 op GoT, dat is niet mijn keuze.
Dit topic had beter in React Bugs en Featurerequests gepast, ware het niet dat het al is langsgekomen ([rml][ Search] Continue redirect met Opera[/rml]) en nu zo te zien is opgelost.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()