niet meer inloggen op Got

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Zoals gezecht, ik kan niet meer inloggen, er komt gewoon te staan dat ik ingelogd ben, maar als hij terug gaat naar de pagina waarvan ik vandaan kwam ben ik niet ingelogd. Hoe kan het en wat kan ik er aan doen?

Voor de wijzneusen, ik zit nu op school achter de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Welke browser gebruik je op school? Probeer in ieder geval even al je gathering.tweakers related cookies weg te gooien en probeer het daarna nog 'es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

datum/tijd instellen op die pc?
2028 oid?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het kan ook geen proxy-probleem zijn ?

Dus inloggen, terug naar vorige pagina en vervolgens een harde refresh?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-10 20:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Jasper schreef op 28 October 2003 @ 11:55:
Welke browser gebruik je op school? Probeer in ieder geval even al je gathering.tweakers related cookies weg te gooien en probeer het daarna nog 'es.
Het lijkt me waarschijnlijker dat de cookies niet (goed) opgeslagen worden, mogelijk helemaal niet geaccepteerd. Ik had dat een keer, verkeerde instellingen van de browser 8)7 |:(

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Kan ook zijn dat je nog een van de oude f*cked up cachesettings in bezit hebt: doe na het inloggen eens op Ctrl-F5 rammen om Refresh te forceren (hier heb ik ook veel last van gehad afgelopen weken).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Heb ik ook last van op school, alles wordt gecached oid. Als ik inlog wordt ik terug gestuurd naar de index, waar nog staat dat ik niet ben ingelogd. Pas na een CTRL-F5 staat er dat ik ben ingelogd.

Ook de pagina's die worden opgehaald als ik op school inlog blijven gecached, dus ook topics in SA met de modcontrols enzo 8)7 Ze werken dan wel niet meer als ik ben uitgelogd, maar toch vind ik het niet echt fijn dat dat daar zo blijft staan; dus log ik nooit in op school :)

edit:
Hooguit post ik soms wat door oningelogd op reply te drukken, daar mijn user/pass invullen, en dan wat tikken.

[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 28-10-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:30
Rafe schreef op 28 oktober 2003 @ 12:10:
Heb ik ook last van op school, alles wordt gecached oid. Als ik inlog wordt ik terug gestuurd naar de index, waar nog staat dat ik niet ben ingelogd. Pas na een CTRL-F5 staat er dat ik ben ingelogd.

Ook de pagina's die worden opgehaald als ik op school inlog blijven gecached, dus ook topics in SA met de modcontrols enzo 8)7 Ze werken dan wel niet meer als ik ben uitgelogd, maar toch vind ik het niet echt fijn dat dat daar zo blijft staan; dus log ik nooit in op school :)

edit:
Hooguit post ik soms wat door oningelogd op reply te drukken, daar mijn user/pass invullen, en dan wat tikken.
wat ik begrijp uit het eerste topic van TS, dat hij dit probleem thuis heeft, en dattie nou op school is ingelogt om het probleem uit te leggen.

of denk ik nu weer verkeerd :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:06

Sherlock

No Shit

Dat maakte ik er ook uit op, maar het probleem en hopelijk de oplossing blijft hetzelfde lijkt me..

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Pagina: 1