Voor een klant (kunstenaar) ben ik bezig een site te maken.
In deze site komt ook erg veel artwork. Deze wil ik in een frame/cel van een bepaalde hoogte weergeven, met een side-scrolling... euh... scrollbar
Probleem is dat de meeste batch software, wat ik heb gevonden om galleries aan te maken, erg simpel is.
Het meest uitgebreide wat ik heb gevonden is Arles Image Web Creator van Digital Dutch.
Helaas is dit ook niet helmaal wat ik zoek.
Ik wil:
- thumbnails kunnen aanmaken, elk in een eigen cel. Er moet namelijk nog een korte titel onder.
-Zelf kunnen aangeven hoeveel rows en collumns in de thumbnail pagina komen.
-De thumbnails moeten na aanklikken een pop-up openen.
Hier moet ook nog handmatig een tekst onder gezet worden, dus het zou handig zijn dat de pop-up een bepaalde witruimte onder het plaatje in de pop-up houdt.
[edit]
Of zou ik het nu meer moeten zoeken in web scripting, php o.i.d.
In deze site komt ook erg veel artwork. Deze wil ik in een frame/cel van een bepaalde hoogte weergeven, met een side-scrolling... euh... scrollbar
Probleem is dat de meeste batch software, wat ik heb gevonden om galleries aan te maken, erg simpel is.
Het meest uitgebreide wat ik heb gevonden is Arles Image Web Creator van Digital Dutch.
Helaas is dit ook niet helmaal wat ik zoek.
Ik wil:
- thumbnails kunnen aanmaken, elk in een eigen cel. Er moet namelijk nog een korte titel onder.
-Zelf kunnen aangeven hoeveel rows en collumns in de thumbnail pagina komen.
-De thumbnails moeten na aanklikken een pop-up openen.
Hier moet ook nog handmatig een tekst onder gezet worden, dus het zou handig zijn dat de pop-up een bepaalde witruimte onder het plaatje in de pop-up houdt.
[edit]
Of zou ik het nu meer moeten zoeken in web scripting, php o.i.d.
[ Voor 5% gewijzigd door Vimana op 28-10-2003 11:40 ]