Ik gebruik Windows PE, en dat gaat op zich allemaal goed. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een HD te partitioneren, sinds Fdisk niet werkt. Hoe moet ik dat nu doen?
Windows PE = Windows Professional Edition? 
Gebruik gewoon Partition Magic 7 om je partitie's aan te passen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Windows PE is de versie die OEM's gebruiken om een Windows installatie op een harde schijf te zetten. Zodra de gebruiker de pc aanzet begint de installatie vanaf je HDD.
Correct me if I'm wrong.
Correct me if I'm wrong.
Je kan het vergelijken met een oude DOS bootdisk, maar dan met heel veel mogelijheden, inclusief netwerk, ntfs en 64-bit ondersteuning, alleen fdisk is dus wegVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 11:38:
Windows PE is de versie die OEM's gebruiken om een Windows installatie op een harde schijf te zetten. Zodra de gebruiker de pc aanzet begint de installatie vanaf je HDD.
Correct me if I'm wrong.
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 28-10-2003 11:41 ]
oei.... Xceed..... Niet gezochtXceeD schreef op 28 October 2003 @ 11:36:
Windows PE = Windows Professional Edition?
Tweakers
@TS Maar, kan je niet tijdens de install partitioneren. Het kan namelijk wel tijdens de installatie van XP.
Anders installeer je eerst de PE en partitioneer je je HD tijdens de install van XP
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 28-10-2003 11:48 ]
Wauw, een sig!
http://www.nu2.nu/pebuilder/
hier complete beschrijving helaas heeft Bart op ze donder van Microsoft gehad en een en ander moeten verwijderen.
hier complete beschrijving helaas heeft Bart op ze donder van Microsoft gehad en een en ander moeten verwijderen.
het gaat erom dat ik alles een een .bat heb staan. Dat kan nu met diskpart, ik geef aan hoe er gepatitioneerd moet worden en zet dat in een .bat file. Bij het opstarten van een nieuwe computer is hij 5 seconden later direct klaar. Vervolgens haalt hij van het netwerk de nieuwe Windows installatie file, en binnen een kwartier heb je een complaat nieuw geinstalleerde computer.
Behalve het kleine probleempje wat ik had, dit programma maakt het leven wel makkelijk
Behalve het kleine probleempje wat ik had, dit programma maakt het leven wel makkelijk
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 28-10-2003 11:49 ]
thxmutsje schreef op 28 October 2003 @ 11:45:
http://www.nu2.nu/pebuilder/
offtopic:
Misschiern is het handig als je je edit knop gaat gebruiken, voorkomt veel leeswerk en meer overzichtelijker
Misschiern is het handig als je je edit knop gaat gebruiken, voorkomt veel leeswerk en meer overzichtelijker
Wauw, een sig!
OUTerspace schreef op 28 October 2003 @ 11:59:
offtopic:
Pagina: 1