[longhorn] Beta= dan ook zeer beta

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:21
Beste medetweakers;
Ik heb beta 4051 van windows codename longhorn eventjes ter test geinstaleerd, aangezien ik op de frontpage las dat iemand interesse had in een echte performance test van longhorn.
Bij deze de beta is nog verre van perfect, bij het opstarten word er maarliefst continu 618mb aan internet geheugen gebruikt, ook de start balk komt pas na 12 minuten om de hoek kijken.
Zelfs met bijna alle services uitgeschakeld word er nog steeds 430mb geheugen in gebruik genomen.
Het gamen is ook bijna niet mogelijk en ook nieuwe Nforce2 chipsets worden nog niet volledig ondersteund.
Verder vind ik het nog wel erg veel op XP lijken, wel leuk is dat er bij sommige progs ook inderdaad wat handige dingen bij zijn gekomen, maar vaak niet de moeite waard.
De brede actieve balk van bijvoorbeeld Deze Computer is enorm traag en duurt erg lang met laden.
(ik weet niet of ik screenies mag posten?)
Misschien hebben jullie er nix aan maar dan mag ie dicht, bij deze.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... het is een beta ;)

En aangezien jij een beta versie hebt ga ik van uit dat je een beta tester bent voor Microsoft (anders mag je deze niet draaien ;)). Dus zou ik zeggen, meld de bugs die je tegenkomt bij Microsoft :)

En dit is inderdaad geen topic waard :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.