IIyama HM903DT Vision Master Pro 454 doorgebrand (2x)

Pagina: 1
Acties:

• hemd
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01-2004
All,

heeft iemand hier al ervaring mee. Ik heb een IIyama HM903DT Vision Master Pro 454. Deze is 2 maanden geleden spontaan doorgebrand. IIyama gebeld en binnen een week een nieuwe gekregen. 2 maanden later veroorzaakt deze nieuwe monitor kortsluting zodra hij naar VGA mode springt.

Wat is hier aan de hand. Is het ontwerp van de IIyama monitor niet goed? Ligt het aan mijn videokaart (Asus Ti 200)? Wat?

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

ik heb de zelfde monitor al bijna 2 jaar, nog niets gebeurd. misschien lig het meer aan je stopcontact

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Tja je hebt gewoon pech lijkt me, kun je weinig aan doen. Misschien ander stopcontact proberen, of eens ff een elecktricien je stroomnet na laten kijken.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• hemd
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01-2004
Mwa, we hebben een nieuw huis (2 jaar oud).

Beide computers zitten op aparte groepen en hebben elk hun eigen supressors. Als de monitor eruit fikt is de computer OK (en gelukkig de rest van de apparatuur).

Het lijkt erop dat het fout gaat (in beide gevallen) zodra er van videomode gewisseld wordt. In het eerste geval was het toen de videomode wilde wisselen (van 1280*1024 naar 1024*786). In het tweede geval kan ik de monitor wel aanzetten 'no signal' en ledje brand, maar zodra ik de compu aanzet en hij de BIOS informatie wilde tonen (VGA mode dacht ik) is er weer kortsluiting.

Het ding maakt trouwens een behoorlijk lawaai als die van videomode wisselt, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.

[ Voor 55% gewijzigd door hemd op 28-10-2003 11:40 ]