Toon posts:

[BitTorrent 3.2.1] BitTorrent bestanden werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik 3 avi-bestanden gedownload met BitTorrent 3.2.1 alle drie deze bestanden kan ik met geen mogelijkheid openen (BSPlayer, WMP, VirtualDub) zelfs de codec info is niet opvraagbaar. Ben ik genept, of herkent iemand het probleem en is er wat aan te doen.

Bvd

Verwijderd

Je hebt dus 3 bittorrent bestanden gedownload
en geopend en toen de avi's gedownload.
Niet dat je bittorrent bestanden probeert te openen ofzo ehhe :+

Zelf gebruik ik gewoon een divx codec en xvid.
Dus wellicht kan je dat eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet helemaal duidelijk was,

ik heb inderdaad de BitTorrent bestanden gedownload, toen werden het avi's en deze werken niet (of gebruiken de BitTorrent bestanden nu ook al de .avi extensie.) Verder heb ik zo'n beetje alle recente codecs geïnstalleerd. Naar mijn idee moet ik nog een bewerking uitvoeren ofzo, maar welke. Zo niet, ben ik dus genept.

Verwijderd

uhmm meestal download je gewoon die bittorrent bestanden en dan openen en dan sla je het bestand, in dit geval wordt het avi, ergens op je schijf op.
Dus dat doe je denk ik wel goed.
Verder weet je zeker dat ze klaar zijn met downloaden ?
Dus dat er vanzelf Finish te staan komt in het download schermpje..

[RafEdit] We zitten nog altijd op een forum, dus oplossingen kan je ook hier replien :)

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 28-10-2003 14:10 ]

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 10:25

Len

Leeg

Heb je met dit programma al gekeken wat voor codec je nodig hebt?

http://www.headbands.com/gspot/
● Establishes what video codecs (audio and video) are required to play an AVI file.
● Determines whether these codecs are installed on your system.
● Isolates problems associated with these codecs.
● Simple operation - Basic use: "File > Open", then read results
● Identifies download induced problems (truncated files, "cooked" files, etc.)
● Shows framerate, duration, aspect ratio, bitrates, AVI structure info, and more.
● Displays and allows editing of RIFF info (title, etc); displays "hidden" ASCII info.
● Drag and Drop and "Send To" support, multi-file (batch) processing support
● Copy/Paste or text export GSpot information - format is user configurable.
● Built-in database of 350 video and 150 audio codec types
● Advanced UI including "dual-mode" and hyperlinked "persistent" tool tips
● Full support for OGG media files as well as AVI stream formats
● Identification (only) of non-AVI files (.mpg, .mov, .qt, .rm, .swf, .wmv, .asf, etc.)
● Supports VFW, ACM, DirectShow and DMO codec types (audio and video)
● Win95/98/ME/NT/2K/XP
● No Install (optional), No spyware, No advertising, No registration
● Free

[ Voor 93% gewijzigd door Len op 28-10-2003 11:00 . Reden: :tide nav nedeR ]

Free Tibet

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik denk wel dat ze klaar zijn. Dat finish heb ik niet gezien, maar dat kwam omdat ik dacht dat het programma op zich niet lekker werkte en het dus maar bij KaZaA hield. Vervolgens liep het programma per ongeluk op de achtergrond toch verder en had ik 2 dagen later 3 mappen met daarin 3 .avi files van ongeveer 700Mb groot wat dus een normale grootte is.

Verwijderd

Als je de bittorents heb gedownload, dus gewoon het 'start' bestand.
Dan kan je een locatie kiezen waar je je avi opslaat.
Als hij dat doet, is die avi direct de orginele grootte
maar dat wil niet zeggen dan hij klaar is .

Dus jij dacht mischien dat hij klaar was omdat hij die grootte was.
Maar dat is hij al direct bij het begin.

Je zult dus gewoon nog een keer die bittorent files moeten starten
Dan verwijs je je locatie naar waar de avi's nu staan.
Dan gaat het downloaden gewoon verder waar je gebleven was .
Als je dan finished krijgt, is hij echt klaar.

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 14:50

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Zet de downloads anders nog een keer aan, dan gaat bittorrent checken of ze goed zijn.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met AVICodec 1.0 en die geeft zelfs een foutmelding als ik m probeer te openen (om de info uit te lezen). Ook de samenvattingstab van de properties in windows is grijs (helemaal geen info dus). Ik zal voor de zekerheid GSpot ook nog even proberen.

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Ja, dat klopt, maar volgens mij werkt bittorrent dat hij een bestand aanmaakt met allemaal nullen, en dan de inhoud gaat downloaden (als dat mogelijk is). Zo voorkom je dat je te weinig harde schijf ruimte heb.
Dus waarschijnlijk zijn ze niet binnen, en heb je nog "lege" avi bestanden.

edit:
ok,ok, een beetje dubbelpost :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mammoth op 28-10-2003 11:03 ]

There could be only one, too bad it wasn't me

Verwijderd

Mammoth schreef op 28 October 2003 @ 11:02:
Ja, dat klopt, maar volgens mij werkt bittorrent dat hij een bestand aanmaakt met allemaal nullen, en dan de inhoud gaat downloaden (als dat mogelijk is). Zo voorkom je dat je te weinig harde schijf ruimte heb.
Dus waarschijnlijk zijn ze niet binnen, en heb je nog "lege" avi bestanden.

edit:
ok,ok, een beetje dubbelpost :)
Ja precies, alleen zijn deze wel de orginele grootte.
Dus waarschijnlijk dacht hij dat ze klaar waren :P

Verwijderd

Topicstarter
OK Sorry ik ben eruit, het is dus gewoon mijn fout. Ik heb gedacht dat ze af waren, maar over het hoofd gezien dat BitTorrent de files op volledige grootte aangeeft terwijl ze dit nog niet zijn. Ik zal BitTorrent opnieuw aanzetten en ze dus afmaken. In ieder geval hartelijk bedankt voor de hulp en nogmaals sorry voor de stomme vraag (ondanks dat mensen denken dat er geen stomme vragen zijn), ik wijt het maar aan een gebrek aan ervaring met het programma.

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:07

makje

Professioneel prutser

Open die bestanden anders nog even weer met bittorent. Als er dan staat: Download succeeded dan heb je inderdaad de hele file binnen....

Probeer dan eens Gspot om te kijken welke codecs je nodig hebt om de film af te spelen. Kan Gspot hem niet openen dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan met het downloaden van de film en zul je hem opnieuw helemaal moeten downloaden.....

edit:
juist... spuit 11 dus

[ Voor 5% gewijzigd door makje op 28-10-2003 11:07 ]

9800x3d

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Nog even ter vervollediging: eind september is BitTorrent 3.3 verschenen en één van de verbeteringen is dat hij niet meer meteen de hele (lege) file aanmaakt maar geleidelijk de grootte aanpast naar mate de data binnenkomt.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• makje

makje

Professioneel prutser

TaXaN schreef op 28 October 2003 @ 14:30:
Nog even ter vervollediging: eind september is BitTorrent 3.3 verschenen en één van de verbeteringen is dat hij niet meer meteen de hele (lege) file aanmaakt maar geleidelijk de grootte aanpast naar mate de data binnenkomt.
Inderdaad, één van de grootste klachten over Bittorent was dat de harde schijf teveel gefragmenteerd raakte door deze manier van opslaan....

9800x3d

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:51

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

makje schreef op 28 October 2003 @ 14:34:
[...]
Inderdaad, één van de grootste klachten over Bittorent was dat de harde schijf teveel gefragmenteerd raakte door deze manier van opslaan....
Hmm vreemd, ik zou juist denken dat het in 1 keer alloceren van het totale bestand juist fragmentatie voorkomt!

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• makje

makje

Professioneel prutser

@Janoz, ik weet zelf niet meer precies waar ik over deze klachten had gelezen. Echter Bittorent geeft het zelf ook aan bij de verbeteringen van versie 3.3
New in 3.3:

*Files now only get allocated as they're downloaded and don't fragment the hard drive
*Large torrents no longer hose the CPU
*Better network utilization and more consistent download rates
*Poorly seeded torrents get out faster
*Several important bug fixes
Bron: Bittorent

9800x3d

Verwijderd

Ik kan geen torrents meer downen sinds ik zonealarm heb geinstalleerd...ik heb cookie control al uit maar dan lukt het nog niet, heeft iemand een oplossing voor mij?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 15:17:
Ik kan geen torrents meer downen sinds ik zonealarm heb geinstalleerd...ik heb cookie control al uit maar dan lukt het nog niet, heeft iemand een oplossing voor mij?
Handiger om een apart topic te openen ipv deze te kicken. Maar goed, heb je het torrent programma wel toestemming gegeven in ZA?
Wat heb je verder allemaal al geprobeerd/gezocht?

Verwijderd

jah ik heb hem wel toegang gegeven...

Verwijderd

Dit geeft hij aan

Unauthorized download

We're sorry, but this downlod request cannot be authorized. There could be several reasons for this:

1) You clicked on a link on an *unofficial* SuprNova.org mirror. We do not allow that kind of external hotlinking. This site creates a great deal of traffic and it's hard to find a good hosting. We will not provide the bandwith for other sites. Please visit SuprNova.org and you can download all the torrents you want.

2) You're using a download manager. But there's a solution to this problem:

Set up your download manager to send a HTTP referer, and when you click on a link on the SuprNova.org site the download will be authorized. Here's how you can do this in Getright:

Go to Getright Configuration, under Advanced/Protocol check Send "Referer" in HTTP Request and then select Calculated from open web browser page.

The setup should be similar for other download managers.

3) Your browser did not send a referer. This normally happens if you right click on a link and select save-as, or if you copy and paste a link into a new browser window and press Enter. It may also be that your browser is set up to not send any referer. But left clicking on a link works just fine and has been tested in IE6, Netscape 6, Opera6, Firefox and Safari

Some software firewalls, for instance the Norton Personal Firewall (which is also part of Norton Internet Security) or ZoneAlarm remove the referer from HTTP requests which will block any downloads on any site that does a referer check. Hence such options should always be turned off. In Norton you have to go to the Privacy Settings and disable browser privacy (which doesn't really protect your privacy anyway as your IP address will always be logged regardless of that setting), in ZoneAlarm you have to go to Privacy -> Cookie Control -> Custom and uncheck "remove private header information".

Software like AdSubstract also blocks the referer and makes downloads impossible.

We're sorry for any inconvenience this may cause and hope you understand our reasons for doing so. Bandwith doesn't come cheap and we have to do all we can to keep the bandwith usage down.

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-08 17:26
*kick*

Ik heb precies hetzelfde als Silentbertje, maar ik wil hier graag vanaf. Ik heb alles al gedaan wat er staat, maar niets helpt. Ik gebruik Mozilla Firefox, Norton Internet Security en Leechget als downloadmanager.

In alle programma's heb ik gezegt dat ie suprnova.org door moet laten en de http referer etc aangevinkt .. maar hij doet t nog steeds niet ... :(

Iemand enig idee ?
Pagina: 1