May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Of is het inmiddels opgelost?
Aim Bek
Ik was net weer wat actief gaan modden en vond mijn inspanningen niet beloond
Ik krijg modpunten op donderdag vrijdag en zaterdag, terwijl ik zeker weet dat ik toen op de piste stond in Tignes.
Maar nogmaals, het is AFAIK niet een opzettelijke verandering. Ik denk dus wel degelijk aan een bug/feature
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Kan nu op 't werk ff t.net op en zie dat ze nu weer weg zijn.
.
[ Voor 9% gewijzigd door KroontjesPen op 28-10-2003 17:21 . Reden: te snel typen ]
Stem blanco!
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Super is net zoals jij qua modstatus LM. Dus daar zit het verschil _niet_ in.m.m schreef op 28 October 2003 @ 17:22:
Kleine correctie, eergister had ik er nog gewoon 600 maar gister en vandaag 0. Dat superdeboer er geen last van heeft zou mischien te verklaren zijn dat hij PM is en wij LM / normaal modje
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
1
2
3
| maandag 0 dinsdag 20 woensdag 1 |
En dat terwijl het er anders enkele honderden per dag zijn.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
daar heb ik hele tijd terug over gehoord, dat iedereen in cathegorieen ingedeeld werdt, en je dus niet meer honderden modpunten kreeg, maar met een limiet dat heel laag ligt!!
/me denkt dat dat voor veel TMFers heel vervelend is!!!!
/me heeft trouwens ook beina geen modpunten gekregen, gister 36 rest niks
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 14:08 ]
/me roept maar watVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 14:07:
/me denkt dat ze toch een andere regel in aan het voeren zijn.
daar heb ik hele tijd terug over gehoord, dat iedereen in cathegorieen ingedeeld werdt, en je dus niet meer honderden modpunten kreeg, maar met een limiet dat heel laag ligt!!
/me denkt dat dat voor veel TMFers heel vervelend is!!!!
/me heeft trouwens ook beina geen modpunten gekregen, gister 36 rest niks
In feite zeg je geen onwaarheid, want in de toekomst gaan er (mogelijk) dingen veranderen aan de voor iedereen beschikbare uit tweakotine verkregen modpunten. De hoeveelheid is dan inderdaad een gevolg van de toegewezen modstatus. Maar zover zijn we nog helemaal niet. De modstatus staat bij iedereen nog braaf op inactief.
* KeX zal eens een balletje opgooien
Pageviews van de frontpage worden trouwens ook meegeteld voor tweakotine. Ik meen me te herinneren dat dit ooit anders is geweest (ivm auto-reload van de frontpage, waardoor je automatisch tweakotine kunt vergaren). Ik kan dit wederom uitzetten als men dit rechtvaardiger vindt.
Mooi, dat is dan verklaard! Het is nu ook opgelost?Femme schreef op 29 October 2003 @ 16:54:
Er was wel wat fout met de manier waarop de tweakotine werd opgeslagen. Om dat recht te trekken heb ik de tweakotine van twee dagen moeten wegkieperen.
Wat mij betreft gaat dat weer uit. Niet dat ik een tweakotine race nou zo interessant vind. Maar de daaruit voortvloeiende modpuntjes hoeven wat mij betreft niet al te rijkelijk te vloeien bij geen echte browse actie. Ik herinner me ook dat dat destijds tot gevolg had dat er mensen de refresh op zo snel mogelijk zetten en de hele dag hun browser open lieten staan.Pageviews van de frontpage worden trouwens ook meegeteld voor tweakotine. Ik meen me te herinneren dat dit ooit anders is geweest (ivm auto-reload van de frontpage, waardoor je automatisch tweakotine kunt vergaren). Ik kan dit wederom uitzetten als men dit rechtvaardiger vindt.
Damn...KeX schreef op 28 October 2003 @ 17:42:
[...]
Super is net zoals jij qua modstatus LM. Dus daar zit het verschil _niet_ in.
Wat mij betreft mag het inderdaad uitgezet worden dat de voorkant van de FP (
Kroontjespen: ook met u zij de Heer.
[ Voor 7% gewijzigd door Superdeboer op 29-10-2003 17:58 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Als full-abo user heeft mijn pageview, ivm het uit staan van de banners, niet veel meer te betekenen. Het ging toch om het zien van die banners?
Dat ik hierdoor het max te verkrijgen modpunten binnen haal is ook niet eerlijk.
Moet er ook wel wat voor doen.
Misschien zou de min reload tijd icm wel of niet een abo gegeven kunnen worden.
Stem blanco!
Zo? Ik krijg heel wat punten op die manier.De mensen die hun punten verkrijgen via autoreload zijn gewoon loosers.
Maar ja, het helpt natuurlijk niets om dat er uit te halen. Je zet simpelweg je browser op autoreload op een andere pagina en de punten stromen binnen.
Dat hoop ik. Gisteren is het script dat de pageviewstatistieken en tweakotine verwerkt herschreven. Aangezien er niets anders is veranderd, moet het probleem wel in het statsscriptje hebben gelegen. Het statsscriptje is nu gefixed.
Pageviews van de frontpage tellen vanaf nu niet meer mee voor tweakotine en modpunten.