[Modpunten] Wijziging in toekenning?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:18

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Topicstarter
Stond verbaast te kijken dat er bij maadag 27 oktober 0 modpunten stonden.
Weet toch zeker dat ik thuis en op werk heb zitten kijken op div pagina's
Nog vreemder was dat de 2 punten die er bij dinsdag 28 stonden nu ook weer weg zijn.
Zijn er wijzigingen in de toekenning, bv dat bepaalde pagina's niet meer mee tellen?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik heb er niets over gelezen dan wel over gehoord. Dus ik neem aan dat er niets veranderd is en er dus iets verkeerd is gegaan. Als ik er nog wat over kan vinden dan kom ik er op terug.

Of is het inmiddels opgelost? :)

offtopic:
Aim Bek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Viel mij ook al op.

Ik was net weer wat actief gaan modden en vond mijn inspanningen niet beloond :Y) Maandag en dinsdag leveren een schamele 0 modpunten op. Bugje ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

8)7 8)7 8)7

Ik krijg modpunten op donderdag vrijdag en zaterdag, terwijl ik zeker weet dat ik toen op de piste stond in Tignes.

Maar nogmaals, het is AFAIK niet een opzettelijke verandering. Ik denk dus wel degelijk aan een bug/feature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij mij is er ook iets mis. Ik heb van gisteren geen punten gehad, terwijl ik gisteren toch zeker weten wel aanwezig was en pageviews heb gedaan. Zondag was ik er dan weer niet en toen heb ik dus ook geen punten gehad, dat klopt dus weer wel. Naja, maar even in de gaten houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik heb van eergister, gister en vandaag niets gehad (toevallig vandaag ook gekeken) maar mijn voorraad is nog zodanig dat ik de komende 3 dagen niet in de problemen kom, daarna fixxen aub :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Gisteren, eergisteren en vandaag wel punten gehad, dus 't is geen algemene bug. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Topicstarter
Ben om 13:15 van huis naar werk gegaan en toen stonden er weer 2 punten.
Kan nu op 't werk ff t.net op en zie dat ze nu weer weg zijn. ;(
.

[ Voor 9% gewijzigd door KroontjesPen op 28-10-2003 17:21 . Reden: te snel typen ]

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb gisteren en vandaag wel punten gehad, maar heel wat minder dan gebruikelijk. Gisteren 62, vandaag 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Kleine correctie, eergister had ik er nog gewoon 600 maar gister en vandaag 0. Dat superdeboer er geen last van heeft zou mischien te verklaren zijn dat hij PM is en wij LM / normaal modje

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

m.m schreef op 28 October 2003 @ 17:22:
Kleine correctie, eergister had ik er nog gewoon 600 maar gister en vandaag 0. Dat superdeboer er geen last van heeft zou mischien te verklaren zijn dat hij PM is en wij LM / normaal modje
Super is net zoals jij qua modstatus LM. Dus daar zit het verschil _niet_ in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Maandag heb ik niets gehad terwijl ik wel op t.net gekeken heb.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

* botoo meld ook ff een vage terugloop in verse modpunten.
code:
1
2
3
maandag  0
dinsdag 20
woensdag 1

En dat terwijl het er anders enkele honderden per dag zijn.
:?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me denkt dat ze toch een andere regel in aan het voeren zijn.

daar heb ik hele tijd terug over gehoord, dat iedereen in cathegorieen ingedeeld werdt, en je dus niet meer honderden modpunten kreeg, maar met een limiet dat heel laag ligt!!

/me denkt dat dat voor veel TMFers heel vervelend is!!!!

/me heeft trouwens ook beina geen modpunten gekregen, gister 36 rest niks

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hawks, als dat zo zou zijn, dan zouden daar toch tenminste de crew van op de hoogte zijn... en dat zijn wij niet. Je hebt wel gelijk dat dit er op termijn zal komen, maar dat is nu nog niet het geval voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 14:07:
/me denkt dat ze toch een andere regel in aan het voeren zijn.

daar heb ik hele tijd terug over gehoord, dat iedereen in cathegorieen ingedeeld werdt, en je dus niet meer honderden modpunten kreeg, maar met een limiet dat heel laag ligt!!

/me denkt dat dat voor veel TMFers heel vervelend is!!!!

/me heeft trouwens ook beina geen modpunten gekregen, gister 36 rest niks
/me roept maar wat :P

In feite zeg je geen onwaarheid, want in de toekomst gaan er (mogelijk) dingen veranderen aan de voor iedereen beschikbare uit tweakotine verkregen modpunten. De hoeveelheid is dan inderdaad een gevolg van de toegewezen modstatus. Maar zover zijn we nog helemaal niet. De modstatus staat bij iedereen nog braaf op inactief.

* KeX zal eens een balletje opgooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er was wel wat fout met de manier waarop de tweakotine werd opgeslagen. Om dat recht te trekken heb ik de tweakotine van twee dagen moeten wegkieperen.

Pageviews van de frontpage worden trouwens ook meegeteld voor tweakotine. Ik meen me te herinneren dat dit ooit anders is geweest (ivm auto-reload van de frontpage, waardoor je automatisch tweakotine kunt vergaren). Ik kan dit wederom uitzetten als men dit rechtvaardiger vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Femme schreef op 29 October 2003 @ 16:54:
Er was wel wat fout met de manier waarop de tweakotine werd opgeslagen. Om dat recht te trekken heb ik de tweakotine van twee dagen moeten wegkieperen.
Mooi, dat is dan verklaard! Het is nu ook opgelost?
Pageviews van de frontpage worden trouwens ook meegeteld voor tweakotine. Ik meen me te herinneren dat dit ooit anders is geweest (ivm auto-reload van de frontpage, waardoor je automatisch tweakotine kunt vergaren). Ik kan dit wederom uitzetten als men dit rechtvaardiger vindt.
Wat mij betreft gaat dat weer uit. Niet dat ik een tweakotine race nou zo interessant vind. Maar de daaruit voortvloeiende modpuntjes hoeven wat mij betreft niet al te rijkelijk te vloeien bij geen echte browse actie. Ik herinner me ook dat dat destijds tot gevolg had dat er mensen de refresh op zo snel mogelijk zetten en de hele dag hun browser open lieten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

KeX schreef op 28 October 2003 @ 17:42:
[...]

Super is net zoals jij qua modstatus LM. Dus daar zit het verschil _niet_ in. :)
Damn... ;( * Superdeboer zat al te zoeken naar extra l33te knopjes... :P

Wat mij betreft mag het inderdaad uitgezet worden dat de voorkant van de FP ( :+ ) meetelt voor tweakotine. Als je hoog tweakotine en veel modpuntjes wilt hebben dan zul je daar écht wat voor moeten doen. Voor de mensen die er 'echt wat voor doen' is het geen probleem als het uitgezet wordt. De mensen die hun punten verkrijgen via autoreload zijn gewoon loosers. >:)

edit:

offtopic:
Kroontjespen: ook met u zij de Heer. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Superdeboer op 29-10-2003 17:58 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Topicstarter
Dat ik zelf ook profiteer van die auto-reload van de frontpage wil ik niet ontkennen.
Als full-abo user heeft mijn pageview, ivm het uit staan van de banners, niet veel meer te betekenen. Het ging toch om het zien van die banners?
Dat ik hierdoor het max te verkrijgen modpunten binnen haal is ook niet eerlijk.
Moet er ook wel wat voor doen. ;)

Misschien zou de min reload tijd icm wel of niet een abo gegeven kunnen worden.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De mensen die hun punten verkrijgen via autoreload zijn gewoon loosers. >:)
Zo? Ik krijg heel wat punten op die manier. :( :+
Maar ja, het helpt natuurlijk niets om dat er uit te halen. Je zet simpelweg je browser op autoreload op een andere pagina en de punten stromen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Ik krijg die 600 er nóóit door dus je mag wel wat van mij lenen als je tekort hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

KeX schreef op 29 oktober 2003 @ 17:03:
[...]

Mooi, dat is dan verklaard! Het is nu ook opgelost?
Dat hoop ik. Gisteren is het script dat de pageviewstatistieken en tweakotine verwerkt herschreven. Aangezien er niets anders is veranderd, moet het probleem wel in het statsscriptje hebben gelegen. Het statsscriptje is nu gefixed.

Pageviews van de frontpage tellen vanaf nu niet meer mee voor tweakotine en modpunten.
Pagina: 1