Standaard installeert windows 2000 meteen de goede drivers. (dat heb ik ook zelf vastgeseld op een andere PC op een andere locatie) Nu Zijn onze goede vrienden van systeem beheer
zo vriendelijk geweest de usb controller device(?ofzo?) uit te schakelen. Affijn inmiddels toestemming en local admin rechten gekregen, maar nu wil hij nog steeds niet helemaal installeren.
Hij zegt: (tijdens het inpluggen)
USB device :
An error occured during the installation of the device
The installation failed because a function drivers was not specified for this device instance.
In de device manager staat hij nu met een ? "driver is not installed code 28"
Het lijkt mij het simpelst de driver dan maar met het handje te installeren. Maar aangezien dit altijd volautomatisch ging heb ik geen flauw idee hoe de driver dan heet. Ik weet wel dat het iets met generieke mass storage te maken had. Wie helpt me aan de naam van de driver (door in de device properties van zijn werkde memory stick te kijken)
(hardware: compaq P4 2,8 Mhz hpd530 sff(dg752a), genrieke usb 1.1 128 MB memory stick)
-De site van de leverancier helpt niet, hij zo standaard moeten werken in windows 2000. (plug & pray
)
-Help desk verwacht dat ik zelf dan maar driver meeneem, maar heeft me wel local admin gemaakt. en ik heb een windows 2000 cd met het goede servicepack.
Hij zegt: (tijdens het inpluggen)
USB device :
An error occured during the installation of the device
The installation failed because a function drivers was not specified for this device instance.
In de device manager staat hij nu met een ? "driver is not installed code 28"
Het lijkt mij het simpelst de driver dan maar met het handje te installeren. Maar aangezien dit altijd volautomatisch ging heb ik geen flauw idee hoe de driver dan heet. Ik weet wel dat het iets met generieke mass storage te maken had. Wie helpt me aan de naam van de driver (door in de device properties van zijn werkde memory stick te kijken)
(hardware: compaq P4 2,8 Mhz hpd530 sff(dg752a), genrieke usb 1.1 128 MB memory stick)
-De site van de leverancier helpt niet, hij zo standaard moeten werken in windows 2000. (plug & pray
-Help desk verwacht dat ik zelf dan maar driver meeneem, maar heeft me wel local admin gemaakt. en ik heb een windows 2000 cd met het goede servicepack.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.