i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME
Ik gebruik Speedfan en die kan wel allebei de temps uitlezen van m'n harde schijfen.
Heeft niks te maken dat je ze apart heb aangeschaft.
Heeft niks te maken dat je ze apart heb aangeschaft.
Verwijderd
volgens mij heb ik wel eens vaker gehoord dat de 800JB geen temp sensor heeft (of dus had?)
Ik kon hem bij de mijne ook niet uitlezen in ieder geval. Maar misschien dat ze die er later dus wel in geplaatst hebben
Ik kon hem bij de mijne ook niet uitlezen in ieder geval. Maar misschien dat ze die er later dus wel in geplaatst hebben
Volgens MBM heeft dus 1 van de 2 schijven een temp-sensor. En de temperatuur verandert ook alleenmaar als ik 1 van de schijven laat draaien (dmv van een virusscan).
Ik wil graag de afzonderlijke temperaturen uitlezen van de schijven. En het liefst wil ik daar gewoon MBM voor gebruiken, omdat ik het een fijn programma vind.
Ik wil graag de afzonderlijke temperaturen uitlezen van de schijven. En het liefst wil ik daar gewoon MBM voor gebruiken, omdat ik het een fijn programma vind.
i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME
Ik had dit topic al doorgelezen. Maar wat leest MBM dan uit als ik als sensor WD800JBblablabla selecteer?
De sensor van de nieuwere hdd die blijkbaar wel een sensor heeft. De oudere heeft er geen en daar is niets aan te veranderen (behalve er zelf een op te plakken natuurlijk).aMaZeR schreef op 28 October 2003 @ 13:43:
[...]
Ik had dit topic al doorgelezen. Maar wat leest MBM dan uit als ik als sensor WD800JBblablabla selecteer?
Pagina: 1