o.a. Microsoft heeft ze
moet met usb aansluiting zijn, niet goed gelezen
misschien is linkje toch moeite waard?
[ Voor 53% gewijzigd door jazz op 28-10-2003 08:58 ]
Ik heb geen draadloze muis nodig die met Bluetooth naar mn notebook communiceert!
Ik ben opzoek naar een muis die mijn notebook Bluetooth functionaliteit bied
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
WEET JE HOE DUUR DIE DINGEN ZIJN!! (te duur)KnoppenSpook schreef op 28 October 2003 @ 09:11:
En waarom geen PCMCIA kaartje? Heb je alleen een mini klein antennetje aan de zijkant, die je in kunt schuiven.
Verwijderd
Misschien tijd om zelf de handen aan een soldeerbout te leggen ?
Koop zo`n bleutooth usb geval en sloop em (juist
Weet niet precies of je meerdere apparaten via 1 USB lijntje kunt gebruiken maar dan moet je daar maar even verder over informeren op het world wide web.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 09:15 ]
Tsjah er bestaan ook USB hubs dus waarom geen 2x USB hub in je muisVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 09:15:
Oja volgens mij heb jij een super goed idee bed8 die " denk ik " geen 1 fabrikant in productie heeft.
Misschien tijd om zelf de handen aan een soldeerbout te leggen ?
Koop zo`n bleutooth usb geval en sloop em (juist) en mod hem in je muis, ik denk zelf dat die elektronica in zo`n apparaat niet super ingewikkeld (grootte) moet zijn.
Weet niet precies of je meerdere apparaten via 1 USB lijntje kunt gebruiken maar dan moet je daar maar even verder over informeren op het world wide web.
Verwijderd
Misschien gelijk ook maar even patent aanvragen
Maar ik heb nog nooit van zo`n product gehoord op de markt, wel de bleutooth muis natuurlijk
[hier stond een plaatje van een opgegemaakte muis]
Hoe kan ik mijn Sitecom USB Dongle (die ik al heb) hier op aan sluiten.?.?
[ Voor 18% gewijzigd door ferrero op 07-11-2003 22:00 ]
Verwijderd

Hier zie je een USB layout van een expansion maar dat maakt opzich niet zoveel uit het princiepe is hetzelfde.
Je moet er nu alleen achterkomen hoe de USB connector van de weergegeven muis in jouw pc zit, hiermee doel ik op connector+draadkleuren die in de laptop gedrukt zit.
Zie ik nou 5 lijnen op die connector ?
Bedankt voor de info. Maar waar haal ik zn USB expansion kabel?
Verwijderd
(het was dus gewoon een voorbeeld van een USB stekker de layout dus)
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je de kleuren weet die vanaf de laptop komen en door het USB muisdraad gaan naar de door jou weergegeven connector.
Die zwarte blokjes op het plaatje is de printplaat waar de contactjes van de USB con. opzitten.
Meest logische kleurencombinatie lijkt mij Rood, Wit, Groen, Zwart/grijs houd wel rekening met de afbeelding en hoe je em aansluit je zou het per ongeluk verkeerd om kunnen doen en frituur je je muis+dongle en dat is redelijk fineer (zo snel kunt je het niet verdienen op dat moment
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 10:45 ]
Kan ik dus gewoon twee apparaten parallel aansluiten op de USB kabel naar mn notebook toe?Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 10:42:
Die heb je niet nodig maar ik wou je de layout van een USB kabel even aangeven, als je de dongel op de goeie draadjes aansluit van de muis moet hij werken.
(het was dus gewoon een voorbeeld van een USB stekker de layout dus)
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je de kleuren weet die vanaf de laptop komen en door het USB muisdraad gaan naar de door jou weergegeven connector.
Die zwarte blokjes op het plaatje is de printplaat waar de contactjes van de USB con. opzitten.
Meest logische kleurencombinatie lijkt mij Rood, Wit, Groen, Zwart/grijs houd wel rekening met de afbeelding en hoe je em aansluit je zou het per ongeluk verkeerd om kunnen doen en frituur je je muis+dongle en dat is redelijk fineer (zo snel kunt je het niet verdienen op dat moment)
Hoe kan mijn notebook dan muis en bluetooth signalen onderscheiden? Kan je die dongel wel direct parallel aansluiten?
[ Voor 17% gewijzigd door ferrero op 28-10-2003 12:28 ]
Verwijderd
Het schijnt dat je op 1 USB connector 127 apparaten kunt aansluiten.
Overigens als je meer hulp nodig hebt moet je het misschien ff in C&E (casemodding en elektronica) zetten daar zijn nog meer elektro freaks ik ben ook niet echt goed wat elektronica betreft.
Alleen crossposten mag niet maar dat weet je vast wel, anders ff een verplaatsing aanvragen.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 13:47 ]
Kijk bijvoorbeeld eens in dit topic: USB hub schema ?
Oh. Beter nog. UTFS, je bent niet de eerste: [rml][ EL] USB vraag[/rml]:
Ik wil bluetooth op m'n laptop hebben, dit kan via een USB adapter
Maarja zo'n uitstekend ding is niet echt handig bij een laptop. Ik wil em dus intern aan m'n mobo solderen. Nou is mijn vraag, als ik dat doe, kan ik dan ook nog de USB poort gebruiken waar die adapter aan zit gesoldeerd?
[ Voor 93% gewijzigd door PowerFlower op 28-10-2003 13:53 ]
Verwijderd
en een klein muisje
Verwijderd
Of heb ik het nou helemaal fout
ff ter referentie met mij stage muis: Logitech standaard muis met ballen en draad nat. 25mA
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 13:59 ]
Welke muis is dat?Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 13:54:
ik heb een draadloos usb muisje , usb connecter op laptop van 1 cm groote
en een klein muisje
check www.logitech.com
die heeft dus zo'n hub geloof ik zodat je via die muis andere apparaten kunt laten communiceren met je labtobbertje
[ Voor 35% gewijzigd door Peentje op 28-10-2003 19:38 ]