Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl] vreemde error einde topic paginas (screen inclu.)

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb het volgende al gedaan:

- cookies leeg gegooid
- ctrl-F5 geprobeerd
- andere browser

Ik gebruik vooral mozilla, maar met IE gebeurd het ook.

Ik zal ff een screen hieronder zetten van hoe het er in mozilla uitziet, in IE is het hetzelfde alleen staat die vage tekst er in de onderste post niet in.

Ik snap er nix van waarom hij dit doet, als ik een post maak in die topic dan is het meestal weer een dag opgelost, en daarna doet ie dit weer. Hij laat gewoon alle posts niet zien. Ik heb mijn postmax / pagina op 200 staan.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.schulte/casper/pics/vaag.gif

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:33

crisp

Devver

Pixelated

zou je, als je het nog eens hebt, de source van de pagina eens kunnen opvragen en als textbestandje naar mij kunnen mailen?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Mail verzonden

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Typisch: je draait Norton Internet Security (die dus allerlei dingen scanned en toevoegd / veranderd aan HTML content), en het gebeurt precies wanneer de source de 512KB overschrijdt. Mijn conclusie: bug in NIS

workarounds:

- aantal replies per pagina minder groot instellen (zodat de sourcecode < 512KB blijft)
- NIS uitschakelen (of in ieder geval die opties die dingen aan HTML / JS content wijzigen)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
mja het lijkt inderdaad te werken. Ik kan in NIS nog niet iets dergelijks vinden zoels jij het voorlegt maar voorlopig werkt dit weer. thx vor teh hulp.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

you're welcome :)

in de huidige lokale versie heb ik trouwens een behoorlijke besparing op HTML grootte kunnen bewerkstelligen zodat je minder snel de 512KB zult overschreiden.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.