• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb een Nokia 5210, hij deed het eerst perfect, maar nu wil hij niet meer aan. Het licht gaat wel aan, maar voor de rest gebeurt er niets, als hij heel uitzonderlijk toch aan gaat, en je je pincode moet invullen, dan kun je het toetsenbord niet gebruiken (daar reageert hij op).

Nou zat ik een paar dingen te proberen om hem weer werkend te krijgen, o.a. de simkaart goed aandrukken en dan aanzetten, en toen deed hij het weer, maar als je de simkaart dan weer loslaat, gaat ie weer uit.

Weet iemand of dit de oorzaak kan zijn, en hoeveel een reparatie hiervan ongeveer kost?

Steam

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Kan je dan niet zelf zorgen dat je simkaart beter blijft zitten? Als je telefoon nog onder de garantie valt, kan je het gratis laten repareren bij een nokia store.

Het lijkt op een los contact ergens. Heb je de telefoon laatst nog bovengemiddeld hard laten vallen?

[ Voor 26% gewijzigd door jvo op 28-10-2003 10:35 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
Ik peroonlijk zou het proberen met een stukje karton ertussen ofzo. En mocht dat niet werken...tja, ik zou een nieuwe kopen. De 5210 is ondertussen al zo'n oud toestel, laten repareren is eigenlijk niet echt de moeite meer.