Met de recente opmars van de hoogwaardigere, veel-lijnen, kleurenschermpjes mét stabiele witte achtergrond heb ik zoiets van... jah, perfecte omgeving om een boek te lezen! Bv op mijn Nokia 6610 kunnen er makkelijk een lijn of 8 in een klein maar leesbaar lettertypje. Ik zag vandaag ergens op het net een java-applicatie die waarachtig een boek omsloot, maar spijtig genoeg was het boek zelf in één of andere oost-europese taal geschreven, dus veel nuttigs betekende dat ook allemaal niet.
Nu weet ik niet of er hier programmeerhelden zijn op tweakers maar volgens mij zit er wel een markt in. Je maakt een universele java-applicatie voor gsm, das een reeks standaarden dus das lekker meegenomen. Die applicatie kan dan bij het compilen steeds weer een andere boek opnemen in zichzelf en zo kunnen we een aantal klassieke werken meenemen op locatie lijkt me zo..
Zijn er enige bedenkingen?
Ik denk hierbij aan bestandsgrootte enzo, weet niet goed of dat een potentieel probleem kan zijn.
Allesinds zegt het me wel iets. Jullie??
Nu weet ik niet of er hier programmeerhelden zijn op tweakers maar volgens mij zit er wel een markt in. Je maakt een universele java-applicatie voor gsm, das een reeks standaarden dus das lekker meegenomen. Die applicatie kan dan bij het compilen steeds weer een andere boek opnemen in zichzelf en zo kunnen we een aantal klassieke werken meenemen op locatie lijkt me zo..
Zijn er enige bedenkingen?
Ik denk hierbij aan bestandsgrootte enzo, weet niet goed of dat een potentieel probleem kan zijn.
Allesinds zegt het me wel iets. Jullie??
wasco [the brightest crayon in the box]