[pioneer dcs 313]Laminaat vloer + gipsmuur

Pagina: 1
Acties:

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Beste mede audio tweakers,

Ik heb een probleem en dat luid:

Ik heb een Pioneer home cinema set gekocht de dcs 313: http://www.pioneer.nl/nl/...d=3748&taxonomy_id=62-100

Maar mijn buurvrouw in mijn flat waar een gipsmuur tussen staat hoort mijn trilling van mijn set + ik heb laminaat vloer waar ze op staan...moeten de speakers allemaal op steunen? en de subwoofer dan?

of kan ik overal rubber onder doen? (wat voor type rubber?)

[ Voor 6% gewijzigd door Kev0867 op 28-10-2003 00:16 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Kun je je speakers niet op van die "stands" zetten?
En als je rubber wilt gebruiken voor je speakers moet je gewoon grote "doppen" rubber eronder plakken.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je hebt bij de bouwmarkt speciaal geluids-isolerende matten (groenig met heel veel kleuren spikkels, het lijkt op het materiaal waarvan een matras gemaakt is).
2 vierkante meter kost iets van 30 euro.
Je kan heel je laminaatvloer zwevend (=geen muurcontact) op zo'n laag leggen, maar dan komt er ook nog een extra houtlaag bij (die matten zijn te zacht om het laminat direct op te leggen dus op die laag moet nog een laag underlayment of multiplex.

Goedkoper is het om je subwoofer en boxen gewoon op zo'n laag te zetten. Je kan zo'n stukje mat altijd omwikkelen met een mooi stuk zwart stof.
De wasmachine die hier een etage hoger staat is amper te horen sindsdien hij op dit spul staat.

[ Voor 7% gewijzigd door -=bas=- op 28-10-2003 16:28 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

(beetje offtopic)

bedankt voor de tip _bas_

onze wasmachine komt dan wel uit '81, maakt redelijk lawaai maar doet t nog perfect. ik ga dr ook zo een mat onder leggen _/-\o_

kijken of t helpt