Hallo, ik heb al gezocht op GOT maar ik kon niets vinden wat hier op leek.
Ik zal het probleem zo kompleet mogelijk proberen te omscrijven.
Het gaat om een gloednieuw AMD systeem(spec's onderaan).
Als de pc is opgestart en je ziet het scherm waar je een account uit kan kiezen klik ik op mijn(administrator rechten) account. De computer start snel dor naar de desktop de virusscanner springt aan en alles ziet er goed uit. Echter als ik op deze computer klik of gewoon een explorer scherm start komt er zo'n animatie van een zaklamp die een mapje zoekt. Je kent het mischien wel van als je ee netwerk map zoekt ofzo. (deze pc zit op geen enkel netwerk aangesloten en alle netwerkkaarten zijn uitgeschakeld) Dit duurt een minuut of drie(!) waarna gewoon de exploror verschijnt en ik gewoon door mappen kan bladeren etc.
Merkwaardig is dat ik tijdens dat dit gebeurt gewoon applicaties kan starten en gebruiken. Ook taskmaneger geeft aan dat er geen proc tijd wordt gebruikt tijdens dit "zoeken" en in de proces list valt ook geen enkel procces op door veel proc tijd of veel HD gebruik etc. Mijn vraag is dus weten jullie hier meer van. Ik kan zeggen dat ik zelf niet de eerste de beste noob op pc gebied ben maar zoiets heb ik nog nooit eerder gezien. Nog even de spec's:
Amd Athlon 2600+
Asus A7N8X Deluxe(on board geluidskaart gebruikt, netwerkkaarten staan uit)
1024MB(2* 512, 166Mhz)
Asus V9520 (FX5200)
Dynalink 128K intern ISDN (ingeschakeld)
Hierop draait:
Windows XP NL met SP1 en alle crittical updates van WU
nVidia nForce 2.64
nVidia 45.23 WHQL
Norton Antivirus 2003(laatste updates full system scan geen virus)
Add aware 6.0 (full scan helemaal schoon)
Diskeeper 8.0 (geen schedules geplanned alles alles gedraait ook inc boot time defrag)
Op dit systeem is na veel proberen is inmiddels uitgeschakeld:
-taakplanner(alle taken ook verwijdert)
-System Restore
-remote regestry service
Automatic updates staat op eerst vragen voor ie uberbaubt wat gaat doen
Alle autoplay features van alle apparaten staat op uit of geen actie
Voor al deze dingen geld dat toen het aan stond of nog niet klaar was dat ie het ook.
plz help mij ik weet het echt niet meer
Ik zal het probleem zo kompleet mogelijk proberen te omscrijven.
Het gaat om een gloednieuw AMD systeem(spec's onderaan).
Als de pc is opgestart en je ziet het scherm waar je een account uit kan kiezen klik ik op mijn(administrator rechten) account. De computer start snel dor naar de desktop de virusscanner springt aan en alles ziet er goed uit. Echter als ik op deze computer klik of gewoon een explorer scherm start komt er zo'n animatie van een zaklamp die een mapje zoekt. Je kent het mischien wel van als je ee netwerk map zoekt ofzo. (deze pc zit op geen enkel netwerk aangesloten en alle netwerkkaarten zijn uitgeschakeld) Dit duurt een minuut of drie(!) waarna gewoon de exploror verschijnt en ik gewoon door mappen kan bladeren etc.
Merkwaardig is dat ik tijdens dat dit gebeurt gewoon applicaties kan starten en gebruiken. Ook taskmaneger geeft aan dat er geen proc tijd wordt gebruikt tijdens dit "zoeken" en in de proces list valt ook geen enkel procces op door veel proc tijd of veel HD gebruik etc. Mijn vraag is dus weten jullie hier meer van. Ik kan zeggen dat ik zelf niet de eerste de beste noob op pc gebied ben maar zoiets heb ik nog nooit eerder gezien. Nog even de spec's:
Amd Athlon 2600+
Asus A7N8X Deluxe(on board geluidskaart gebruikt, netwerkkaarten staan uit)
1024MB(2* 512, 166Mhz)
Asus V9520 (FX5200)
Dynalink 128K intern ISDN (ingeschakeld)
Hierop draait:
Windows XP NL met SP1 en alle crittical updates van WU
nVidia nForce 2.64
nVidia 45.23 WHQL
Norton Antivirus 2003(laatste updates full system scan geen virus)
Add aware 6.0 (full scan helemaal schoon)
Diskeeper 8.0 (geen schedules geplanned alles alles gedraait ook inc boot time defrag)
Op dit systeem is na veel proberen is inmiddels uitgeschakeld:
-taakplanner(alle taken ook verwijdert)
-System Restore
-remote regestry service
Automatic updates staat op eerst vragen voor ie uberbaubt wat gaat doen
Alle autoplay features van alle apparaten staat op uit of geen actie
Voor al deze dingen geld dat toen het aan stond of nog niet klaar was dat ie het ook.
plz help mij ik weet het echt niet meer
Iemand doodmaken met een blije mus.....