Toon posts:

GF mx440 wordt niet meer door xp herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb onlangs de nieuwe mn oude detonator drivers verwijderd om de nieuwe 52.14 te kunnen installeren heb daarvoor t programma driver cleaner gebruikt na t opn installeren en opn opstarten krijg ik steeds een foutmelding waar ik de hele dag al mee worstel

"Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
nvidia Geforce MX 440

er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat

de vereiste sectie kan niet worden gevonden in het INF-bestand

klik op voltooien als u de wizard wilt afsluiten"

dat progje heeft alles schoongecrubt heb systeemhertel + windows veilige modus geprobeerd en dat werkte helaas ook niet .. heb al hier en bij guru3d gezocht voor dit probleempje maar kon helaas geen antwoord vinden

alvast bedankt

A

can anyone help me out here? |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 23:36 ]

Verwijderd

Wat ik als eerste zou proberen denk ik, is de AGP-driver voor je moederbord even opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen flauw idee hoe ik dat zou moeten doen
heb een esc K7S6A = sis 745 chipset
ik zat eerder te denken aan bestanden terugzetten vanaf de xp cdrom maar hoe ?? :?

Verwijderd

Topicstarter
weet er iemand hoe ik de (UDP) unified drivers kan terugzetten ??

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rollback driver al geprobeerd ?

Wat je kan doen is de videokaart even deleten, installeert XP hem opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik geprobeerd en de videokaart deleten gaat helaas niet omdat hij niet eens in het systeem voorkomt als ik de pc opn opstart krijg ik wel de melding nieuwe hardware gevonden GF mx 440 maar krijg gelijk een foutmelding erachter
dat hij de kaart niet kan installeren
ik heb nooit eerder problemen gehad t oplossen v an dit soort probleempjes maar hier kom ik gewoon helemaal niet uit

*zucht*

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:24

Talon

Booooom !

ik denk dat je ten eerste de 52.16 moet hebben ...
Ten tweede kan je met detonator destroyer (http://www.guru3d.com) de laatste overblijfselen van de drivers wegvagen.
Dan dus nieuwe driver erop.
De 52.14 drivers waren echt beta ... en dus met hun foutjes ...

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:54
[rml][ XP]Videokaart wordt fout herkent[/rml]

Ik had ook een soortgelijk iets lijkt het wel, bij mij werd m'n 440 gezien als onbekend apparaat. Een oplossing heb ik niet, kan het echt niet oplossen en heb xp er opnieuw opgezet.

iRacing Profiel

Verwijderd

eerst de microsoft stock-drivers installeren en dan pas weer je deto0naters.
dus eerst de standaard vga drivers.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als je nu een de drivers uitpakt, en vervolgens de .inf even installeerd VOOR de driver isntall :? Misschien dat dat helpt :)

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
ben er helaas niet uitgekomen ik had inderdaad de stock drivers nodig maar kon die nergens vinden

windows opn moeten installeren 8)7 (upgrade was voldoende)

heb die 52.16 er weer opgegooid
en hij herkent m weer

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 18:41:
ben er helaas niet uitgekomen ik had inderdaad de stock drivers nodig maar kon die nergens vinden

windows opn moeten installeren 8)7 (upgrade was voldoende)

heb die 52.16 er weer opgegooid
en hij herkent m weer
haha . dit probleem had ik gister ook. Een format verhielp het . dit gebeurde nadat ik me mobo drivers had verwijdert en er daarna een andere op had gezet en toen k toen de 3dkaart wou installen ut zelfde probleem als jou :/
ik gebruikte ook de 24.16 driver maar vond um te langzaam. volgens mij lag het gewoon aan die driver dat ie hem niet goed verwijdert ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 18:47 ]

Pagina: 1