|we live in the history of a mad man Mr. G |
Ik zie het nut niet... tenz. je niet echt een snelle verbinding heb.
Anders, als je een proxy wil gebruiken..., denk ik dat je het beste die van je ISP op die PC kan gebruiken.
Anders, als je een proxy wil gebruiken..., denk ik dat je het beste die van je ISP op die PC kan gebruiken.
ik heb casema en heb thuis een netwerk
dus als ik nou via de server waar ik altijd achter zit surf bouw ik een goede cach op, zo hoeft de rest niet zo lang te w88 op casema
(ik surf sowieso via hun proxy, is transperant nl
)
dus als ik nou via de server waar ik altijd achter zit surf bouw ik een goede cach op, zo hoeft de rest niet zo lang te w88 op casema
Waarom zou je de/een proxy willen gebruiken? Welk groot voordeel levert dat nou op?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Werkt volgens mij alleen maar in je voordeel als je die Winroute proxy gebruikt. Sites waar je vaak komt openen ineens supersnel (vooral, als je zoals ik, Traagsema hebt
).
Ik wilde zelf ook de Winroute proxyserver gebruiken, maar deze werkt volgens mij niet helemaal jofel: als ik GoT aan het lezen ben krijg ik steeds de oude topiclisting te zien. Dit gebeurt ook nog als ik gathering.tweakers.net als TTL 0 meegeef (dus geen cache op die site).
Ik wilde zelf ook de Winroute proxyserver gebruiken, maar deze werkt volgens mij niet helemaal jofel: als ik GoT aan het lezen ben krijg ik steeds de oude topiclisting te zien. Dit gebeurt ook nog als ik gathering.tweakers.net als TTL 0 meegeef (dus geen cache op die site).
Dat probleem ^ ^ ^ had ik eerst ook. Moet je bij de proxy-settings onder naar het tabblad cache gaan. Dan moet je zorgen dat "Ignore Server Cache-Control directive uit staat"
nou op de andere pc's gaan de mensen ook vaak naar de zelfde sites (t.net)
maar volgens jullie heeft het dus geen zin om dit te cachen ookal heb ik casema?
maar volgens jullie heeft het dus geen zin om dit te cachen ookal heb ik casema?
Verwijderd
Je kan als je je verkeer over de proxy laat lopen het vekeer monitoren. Handig bij buren die ook over jouw kabel gaan (en dus ook jouw ip en jouw verantwoordelijkheid).
Pagina: 1