[Speedtouch 510 LAN lampje is net een knippterlicht.

Pagina: 1
Acties:

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 20:35
Ik heb problemen met mijn Speedtouch 510 ik heb sinds 2 dagen last van een wegvallende LAN verbinding dwz. het lampje op de Speedtouch 510 van het LAN blijft een paar seconden aan en gaat dan weer uit of het is net een knipperlicht. Dit heeft dus als nadeel dat ik niet of nauwelijks op het internet kan wat natuurlijk niet de bedoeling is. Als ik de speedtouch 510 ping vanuit bv dos dan heb ik meestal 25% tot 50% of hoger verloren. Ik heb al verschillende kabels gebruikt maar dat mocht niet baten. Eveneens heb ik het op verschillende pc's geprobeerd en/of met een switch ertussen maar geen resultaat

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 15:24
En probeer es uit en weer aan doen dan?

• InfoTracer
  • Laatst online: 16-08 22:15
ik denk dat ie dan misschien kapot is.
Zou het anders ook niet weten.

anders moet je ff zo'n ding van iemand lenen om te testen of die het wel goed doet bij jou, aangezien toch zoveel mensen tegenwoordig adsl hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door InfoTracer op 27-10-2003 22:48 ]

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Ik had het ook vorige week. Waarschijnlijk spanningsregelaar kapot. Ik heb de storingslijn van KPN gebeld, kreeg van hen een storingsnummer en heb de modem omgeruild bij de primafoon. Maakt die van jou toevallig ook een soort sissend geluid? Dat deed de mijne ook namelijk.

• Movinghead
  • Laatst online: 16-08 20:35
Die van mij maakt inderdaad sinds 1 dag een sissend geluid. Heb nu maar ff een 56k modem in mijn pc geprikt voor dit soort gevallen. Dus gewoon de primafoon bellen en die vervangen hem dan gratis?

Het is inderdaad vaag soms kan ik er wel bij soms niet een lampje is net een knipperlicht en een irritante pieptoon dus denk dat hij wijlen is.

[ Voor 28% gewijzigd door Movinghead op 27-10-2003 23:05 . Reden: aangevuld ]

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad met mijn 510. Na een tijdje het modem gebruikt te hebben (2 a 3 maanden) ging de modem ook sissen. Ik heb zelf de modem open gemaakt, maar niets kunnen vinden. Stom, m'n garantie gelijk verkloot.

Het stuk gaan van mijn modem is denk ik warmte geweest.

Hoop dat je hier iets aan heb.

Niels

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Movinghead schreef op 27 October 2003 @ 23:03:
Die van mij maakt inderdaad sinds 1 dag een sissend geluid. Heb nu maar ff een 56k modem in mijn pc geprikt voor dit soort gevallen. Dus gewoon de primafoon bellen en die vervangen hem dan gratis?
Nee je moet even 0800 0407, "adsl storingen" bellen of je eigen provider (als je bij wanadoo of filternet ofzo zit). Zij kunnen je via de storingsdienst een retourcode geven en daarmee kan je het bij de PMF omruilen :). sluit wel even uit dat het niet aan je netwerkkaart/kabel ligt door het even op een andere PC te checken (hoeft geen adsl te zijn, ik denk dat er meer pc's met netwerkkaarten zijn dan mensne met hetzelfde modem :P).

Niels, KPN is niet zo terughoudend tijdens de garantieperiode. Bel gewoon op en zeg dat je modem sliste en dat de netwerkinterface niet meer werkt en ruil m om via de kpn in leidschendam zelf (met retoutcode that is).

[ Voor 30% gewijzigd door JvS op 28-10-2003 00:04 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Had ik ook, eerst iemand die met allemaal oplossingen kwam,
over software enzo, maar toen ik hem voor de zoveelste keer uitgelegd
had dat er een router op zat en dat ie het al een half jaar zo goed doet,
toen werd ik eindelijk doorverbonden. Die man erkende het probleem en ik kreeg
een nummer waarmee je de modem kon omruilen.

maja dan ben je daar bij de primafoon en sturen ze je naar huis met een isdn modem, terwijl ik helemaal geen isdn heb, ik opbellen, krijg je iemand van kpn aan de telefoon. Die vent zegt: "Je moet er nog een keer naar toe een andere halen want deze is voor isdn, ja ik kan die lui van de primafoon ook wel afschieten"
Dus voor de 2de keer er naar toe gegaan, toen kreeg ik een multipc modem, mha is ook wel goed :)

Stomme lui daar bij de primafoon
Pagina: 1