Toon posts:

[AD]Got Tracker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik weet het, hier bestaan al veel topics over. maar ik kon geen topic vinden dat mijn vraag beantwoordde.
Ik heb gottracker 2.7 op m'n Active Desktop, hij zit in een mooi klein versleepbaar venster.
Dat is het probleem, hoe filter ik alleen de tekst uit dat ding, en niet die hele opmaak alsof het een eigen window is?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 22:44:
hallo,

Ik weet het, hier bestaan al veel topics over. maar ik kon geen topic vinden dat mijn vraag beantwoordde.
Ik heb gottracker 2.7 op m'n Active Desktop, hij zit in een mooi klein versleepbaar venster.
Dat is het probleem, hoe filter ik alleen de tekst uit dat ding, en niet die hele opmaak alsof het een eigen window is?
Wat bedoel je precies? Je wilt alleen tekst in de GoT tracker? dan zul je het html bestand moeten aanpassen dat je alleen tekst hebt, en geen achtergrond e.d.

AD laat JUIST alle opmaak van html pagina's zien, dat is nou net zo handig, dan kan je het instellen :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast wellicht handig om je GoT Tracker vragen hier te stellen: GoT Tracker versie 2.7!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.