barton 400 fsb vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 20:34
ok mensen,

ik ben in het bezit van a7n8x met ddr400 corsair geheugen. om financiele redenen heb ik bij aanschaf van dit mobo een goedkope xp2000+ (266) erop gezet, met name omdat dit prijstechnisch toen het slimst was. ik heb dit mobo en geheugen vnml gekocht om uiteindelijk op fsb 400 mhz te proberen te gaan draaien omdat ik het idee heb dat ik huidige mobo en memory maar matig benut met deze cpu.

nu ben ik even gaan surfen en als ik het goed begrijp is alleen de xp 3200+ een barton met 400mhz fsb? ik vind dat helaas nog steeds een verdomd dure cpu die je niet zo even koopt.

heb ik iets gemist of is dit de enige die die fsb (barton) vanuit de fabriek haalt?

kan ik met deze cpu of een andere wel deze fsb snelheden (overclocken/unlocken) halen/wat is een goede processor upgrade hiervoor?

een heel aantal vragen in 1 , sommige vinden julie misschien newbee maar met search en standaard googlen kwam ik hier niet echt uit..

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08 13:16
het is idd de enige barton die standaar op 400mhz fsb loopt, maar een 2500 zou et ook moeten kunnen halen, check dit topic: [rml][ OC] AMD Barton/Thorton Overclockresultaten Deeltje 5[/rml]
voor meer informatie evenals de voorgaande delen

en alle bartons zijn standaar MP unlocked maar ze kunnen dus ook handig op 3200+ snelheid lopen

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Gewoon de multiplier verlagen en het zaakje op 200MHz (DDR400) instellen and off you go :) Best wel een beetje basic en searcherig dit imo ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Idd :) Lees ook eens rustig de FAQ's van dit subforum en die van Die-Hard Overclocking & Cooling door, er zal zeker een wereld voor je opengaan B)

[ Voor 91% gewijzigd door BalusC op 27-10-2003 23:05 ]

Dit topic is gesloten.