Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
volgens mij is die optie er al eeuwen niet meer
Intentionally left blank
Volgens mij is ie nog niet zoo lang weg hoor! Maar kan ie wel terug komen?
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:05
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
sinds omega bestaat deze functie niet meer. Wordt zodra omega het ondersteunt doorgevoerd
Dat is er inderdaad al een flink tijdje niet meer. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon jammer is, gericht zoeken werd er inderdaad makkelijker door.
is al eens eerder besproken, en zou net als zoveel andere dingen in 1.9 zitten...
1.10 dan maar? :roll:
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:05
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
• Nieuwe versie wordt 2.0 en niet 1.10decramy schreef op 27 oktober 2003 @ 23:27:
is al eens eerder besproken, en zou net als zoveel andere dingen in 1.9 zitten...
• Geef mij maar eens een linkje waar een PARSE devver zegt dat dit in 1.9 komt. Die ga je toch niet geven want bestaat niet, maar goed
Verwijderd
Is al eens eerder langsgekomen:
ACM schreef op 22 juni 2003 @ 11:46:
Het komt voorlopig niet, want Omega/xapian ondersteund het nog niet (het staat wel in de todo ervan overigens).
En het stond bij mij al op de todo ala "Als het erin zit, dan hebben wij het ook gelijk".
Sterker nog, ik verwijs er al naar in de omega-search-manual...
Dit is een van de dingen waarvan ik zeker weet dat er nooit door een van de devvers is toegezegd dat het in een of andere React-versie zal komen.decramy schreef op 27 oktober 2003 @ 23:27:
Toevallig is het momenteel in aanbouw in Omega, dus er is kans dat het in een volgende update beschikbaar komt, maar er is alsnog geen enkele toezegging want wij weten gewoon niet wanneer het klaar is als het "in de pijplijn" is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()