gezocht : printplaatjes van maxtor diamondmax 9

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
ik ben heel stom geweest met het modden van mijn voeding en heb bij 1 stekker de 12 en 5 volt lijen omgedraaied.
en precies die stekker doe ik in de verdeel stekker naar mijn 2 schijven.
je raad het al. kapot.
ze spinnen niet eens meer op.

ik naar de winkel om een nieuw schijf te kopen, krijg ik eens een idee.
dus ik koop die nieuwe schijf en thuis schroef ik het printplaatje van die nieuw schijf af en doe hem op een van die 2 die kapot was gegaan.
ik sluit hem aan en start de computer op.
en ja hoor alles staat er nog en hij werkt perfect!

ik meteen dat zelfde printplaatje op de andere schijf proberen... maar nee deze wil niet werken.
de printplaatjes zien er precies het zelfde uit behalve dat 2 van de anders zijn.
ander merk en/of ander type.
dus ik hoop dat het daar aan light dat hij het niet meer doet.

now vroeg ik me af of er mensen zijn met gecrashste maxtor diamond max9 schijven die geen garantie kunnen krijgen, en of die mij hun printplaatjes kunnnen sturen.
ik wil er zelfs wel wat voor betalen.
mijn schijven zijn 120GB met 8mb cache, gewoon pATA.
ik heb geen idee of de grote wat uit maakt voor het printplaatje trouwens... en met 2mb cache zou het ook gewoon moeten werken denk ik.

het gaat vooral om de 2 grootste chip's
ik zoek een printplaatje met de volgende 2 chips
de op een na grootse (langwerpig) van HYNIX (type maakt niet uit voor zover ik weet)
de grootste (vierkant) van ARDENT, is de C5-C1 (als het niet precies klopt bij deze chip will ik het nog wel proberen, het gaat vooral om het merk van de langwerpige eigenlijk... denk ik teminste)

[ Voor 7% gewijzigd door Countess op 27-10-2003 21:35 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Hiervoor kan je beter een advertentie zetten bij vraag & aanbod.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
waar is dat forum? ik heb het wel een keer gezien, maar kon het zosnel niet vinden.
daarnaast, is het niet echt iets wat waar je naar opzoek gaat als ze over hebt zal ik maar zeggen.
i dacht dat ik hier misschien meer kans zou hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Countess op 27-10-2003 21:37 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GoT is geen advertentiebord :)

Check tweakers.net/aanbod, ebay.nl, marktplaats.nl, etc..etc..

Dit topic is gesloten.