Realms of the haunting: waar te vinden

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-11 14:56
Ik ben dus op zoek naar Realms of the haunting. Heb ooit vroeger een demo ervan gespeeld maar ik zou dus graag de volledige versie willen hebben. Ik ben al op zoek gegaan of er eventueel ooit een volledige versie gratis van is uitgegeven maar tevergeefs. Zou deze game nog onder Windows xp of Windows 2003 Server Standard edition draaien? Heb juist weer zo'n retro feeling gekregen en heb al oude dozen open gehaald en tword dus voor mij een retro avond 8) >:)
Zou leuk zijn om de avond af te sluiten met ROTH.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Amazon.de heeft 'm nog liggen, maar daar is ie €20. Als je 'm graag wilt hebben is het misschien wel leuk, maar anders zou ik het bij de demo houden ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Probeer <font color=blue>* deze URL hebben we liever niet, ook al is een groot deel daar legaal *</font> eens ff, misschien dat het daar bij staat ;)

Ja ok, laat maar zitten dan.....en trouwens, als ze bij amazon die zooi voor 20 euro verkopen zal het ook niet op die site staan die ik poste.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 19:41 ]

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-11 14:56
is veel te duur voor zo'n oud spel. weet een winkel waar nieuwe spellen (<1 jaar oud ofzo) slechts 7 euro koste :?