Toon posts:

Norton verlopen en verlengen

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, nu is vandaag de dag m'n Norton Virusscanner verlopen en wil hem nogmaals verlengen. Ik heb een thuisnetwerk van 8 pc's en heb op elke Pc die scannert staan. Dus als hij daarop verloopt moet ik 8x een abbo. betalen. Kan je een Norton versie kopen die meteen ook dan op alle 8 de pc's kan? Dus 1tje kopen en op 8 pc's zetten zonder dattie illegaal is?

Verwijderd

Topicstarter
:| Jeetje! Das best een hoop geld voor dat pakket. Zijn er nog andere goedkopere alternatieven? B.v. ik zet op 1 pc een virusscanner die scant continu over het hele netwerk en zodra er dan iets is dat hij dan meteen begint te piepen? Dus dat ik 1 abbo. betaal en dat hij dan over alle pc's de boel in de gaten houd?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Of AVG-scanner en Zonealarm-firewall, allebei gratis :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AntiVir is ook een mogelijkheid

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:24:
[...]

:| Jeetje! Das best een hoop geld voor dat pakket. Zijn er nog andere goedkopere alternatieven? B.v. ik zet op 1 pc een virusscanner die scant continu over het hele netwerk en zodra er dan iets is dat hij dan meteen begint te piepen? Dus dat ik 1 abbo. betaal en dat hij dan over alle pc's de boel in de gaten houd?
Je kunt Norton Antivirus ook over het netwerk laten scannen ja.

Verwijderd

Topicstarter
Waar het me vooral omgaat is dat we veilig zijn. Het mag geld kosten zodat ik zeker weet dat ik het pakket vertrouw. Er mag dus geld uitgegeven worden. Ben een paar jaar geleden van de gratizz stuff afgestapt.

Verwijderd

Topicstarter
Denker schreef op 27 oktober 2003 @ 19:31:
[...]

Je kunt Norton Antivirus ook over het netwerk laten scannen ja.
Kbedoel dat hij ook de 8ergronden van alle pc's scant. Dus de processen. Hij doet anders alleen bestanden. Hij moet echt alle data die over het netwerk gaat scannen. Dus niet zoals b.v. een share scannen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 19:34:
[...]

Kbedoel dat hij ook de 8ergronden van alle pc's scant. Dus de processen. Hij doet anders alleen bestanden. Hij moet echt alle data die over het netwerk gaat scannen. Dus niet zoals b.v. een share scannen!
Dat gaat je niet lukken..
AVG is niet gratis in een netwerkomgeving.

Denk dat je toch aparte licenties aan het kopen komt.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 20:41

Spockz

Live and Let Live

Je kan proberen om een firewall op te zetten. Die kan je zo instellen dat je ECHT veilig bent. Wat je ook kan doen en dat is wat minder legaal. 1x de versie kopen en dan op alle 8 de pcs registreren. Dat werkt (heb ik hier ook gedaan.) Je kan hem natuurlijk ook gewoon downloaden.

Norton heb ik het hier dan over. 8)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
opnieuw installen en je krijgt toch weer een jaar? behalve dat je updates dan in de soep lopen maar die kan je van je ENkele betaalde abbo halen en op alle andere pc's zetten dmv update from network

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Maurice schreef op 27 October 2003 @ 19:37:
opnieuw installen en je krijgt toch weer een jaar? behalve dat je updates dan in de soep lopen maar die kan je van je ENkele betaalde abbo halen en op alle andere pc's zetten dmv update from network
Norton is de laatste tijd slimmer geworden en volgens mij doetie dat niet!

Verwijderd

Wat je ook kan doen is gewoon de nieuwste Norton Antivirus in de winkel kopen en die gewoon op alle pc's installeren, heb je ook weer een abbonement wat weer een jaar mee kan..
Of Norton Antivirus opnieuw installeren overal, dan gaat je abbo ook weer opnieuw tellen. Dat was in ieder geval wel bij mijn gedownloade versie :)

Verwijderd

Je moet gewoon een enkele server wegzetten met firewall + scanner die al het verkeer scant dat binnenkomt. Voldoe je zo met 1 licentie.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 19:32: Het mag geld kosten zodat ik zeker weet dat ik het pakket vertrouw. Er mag dus geld uitgegeven worden.
Wat let je om dan maar de Corporate versie te kopen?

waar gaat dit topic nou eigenlijk om?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:45:
[...]

Norton is de laatste tijd slimmer geworden en volgens mij doetie dat niet!
vanaf het netwerk updaten is een functionele eis voor vele systeembeheerders, dat doet ie dus als je het goed instelt weldegelijk. De server zet je norton op die ene autoupdate doet met abbo ;)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1